ستاد انتخاباتی رئیس جمهور منتخب از حضور اصفهانی‌ها قدردانی کرد

اصفهان-ایرنا- رئیس ستاد انتخاباتی رئیس جمهور منتخب در اصفهان، از حضور پرشور اهالی این استان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قدردانی کرد.

به گزارش ایرنا، در متن پیام عباس رضایی که عصر روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، خطاب به مردم استان اصفهان آمده است: حضور پرشور و برآمده از خرد و فرهیختگی شما گواه نهادینه بودن ارزش‌های الهی، عدالت، صداقت و اصول انسانی عزت و کرامت است.

وی در پبام خود افزوده است: این حضور معنادار نویدبخش آغاز راهی است که بی‌شک به انسجام ملی، توسعۀ اقتصادی، افزایش سرمایۀ اجتماعی، گسترش روابط بین‌المللی، ارتقای تاب‌آوری و اعتماد اجتماعی و افزایش رفاه می‌انجامد.

رضایی، حضور ثمربخش مردم را سرمایه‌ای ارزشمند برای دولت چهاردهم دانست و تصریح کرد: با توجه به اینکه در طلیعه ماه محرم هستیم و تکریم حرمت سالار شهیدان بر همه ما لازم است، إن شاءالله در فرصتی مناسب برای قدردانی از زحمات فراوان و تلاش‌های پرثمر شما جلسه ویژه ای را با همراهی احتمالی رئیس جمهور منتخب و مردمی جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان برگزار خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مسعود پزشکیان با ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ رای بعنوان چهاردهمین منتخب جمهوری اسلامی ایران معرفی شد.

‏تعدادی آرای سعید جلیلی ۱۳ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۱۷۹ رای و میزان مشارکت نیز ۴۹.۸ درصد اعلام شده است.

بر اساس اعلام کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات اصفهان، کل آرای ماخوذه این استان در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌ جمهوری یک میلیون و ۸۳۵ هزار و ۴۵۹ رای هزار بود که از میان آنها یک میلیون و ۷۸۳ هزار و ۸۹۸ رای صحیح است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha