استاندار سیستان و بلوچستان: هیچ توسعه و پیشرفتی بدون امنیت میسر نخواهد بود

زاهدان - ایرنا - استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این استان بر مدار توسعه، پیشرفت و آبادانی قرار گرفته و از شمال تا جنوب آن به کارگاهی عمرانی تبدیل شده است و هیچ توسعه و پیشرفتی بدون امنیت میسر نخواهد بود.

به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا، محمد کرمی در دیدار با فرماندهی مرزبانی و تعدادی از مرزبانان غیور استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور و شهدای روز انتخابات در "جکیگور" شهرستان "راسک‌" افزود: ما همواره قدردان ایثار و از خود گذشتگی حافظان امنیت در این استان هستیم.

وی ادامه داد: همه باید کمک کنند تا تمام امکانات لازم برای حفاظت از نیروهای مرزی فراهم شود.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: حضور و مشارکت مردم در انتخابات با وجود تبلیغات سوء دشمنان مناسب بوده است چرا که امروز مردم ما با بصیرت خود تشخیص می‌دهند چگونه برای رقم زدن سرنوشت کشورشان تاثیرگذار هستند.

کرمی افزود: به فضل الهی امروز حرکت انقلاب اسلامی در دنیا در حال پیشرفت است بر همین اساس دشمن نیز پیش از برگزاری انتخابات به دنبال القای مباحث مأیوس کننده با تمام ظرفیت‌های رسانه‌ای خود بود.

وی با بیان این که با تمام وجود برای صیانت از آرای مردم در صحنه ایستاده‌ایم عنوان کرد: آرای مردم حق الناس و امانتی بزرگ بر ذمه ماست و ما نیز همواره در تمامی نشست ها بر حفاظت و صیانت از آن تاکید کرده‌ایم.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: خوشبختانه امروز مردم با بصیرت خود به درستی می‌دانند که نسبت به تعیین سرنوشت خود باید اثرگذار باشند بر همین اساس با وجود تلاش دشمنان اسلام، مردم پای صندوق‌های رای حضور یافتند و حماسه‌ای دیگر آفریدند.

به گزارش ایرنا، روز جمعه هشتم تیر در پی حمله اشرار به خودرو حامل صندوق‌های اخذ رأی یکی از شعب‌ "جکیگور راسک‌" در جنوب سیستان و بلوچستان ۲ نفر شهید شدند.

براساس این گزارش، پس از اتمام رأی‌گیری در مسیر بازگشت صندوق‌ها به فرمانداری، اشرار مسلح ناشناس به یکی از خودروهای حامل صندوق اخذ آرای مردم در محور راسک به جکیگور حمله کردند که بر اثر این حمله ۲ نفر از ماموران بدرقه صندوق، شهید و تعدادی از اعضای صندوق مجروح شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha