۱۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۲:۴۵
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85524817
T T
۶ نفر

برچسب‌ها

پیکر مطهر سرباز شهید فرهاد جلیل پیران وارد شهرستان لردگان شد

شهرکرد- ایرنا- پیکر شهید امنیت سرباز وظیفه " فرهاد جلیل پیران" روز یکشنبه با استقبال مردم شهرستان لردگان وارد شهرستان شد.

فرماندار شهرستان لردگان با تسلیت شهادت ۲ نفر از عوامل انتظامی در سیستان و بلوچستان گفت: مراسم وداع با شهید امنیت یکشنبه شب در گلزار شهدای لردگان و مراسم تشییع و خاکسپاری شهید فرهاد جلیل پیران روز دوشنبه ساعت ۱۴ در گلزار شهدای لردگان برگزار و بعد از اقامه نماز پیکر شهید به روستای "دره شور" منتقل می‌شود.

منصور کریم‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه این شهید بزرگوار نخستین شهید روستای دره شور است، افزود: پیکر شهید در زادگاهش روستای دره شور خاکسپاری می‌شود.

به گزارش ایرنا، ستاد انتظامی سیستان و بلوچستان در اطلاعیه ای اعلام کرد: سرباز وظیفه انتظامی فرهاد جلیل و گروهبانیکم مرزبانی ابراهیم مرمزی بامداد امروز شنبه بر اثر حمله اشرار مسلح به خودرو حامل صندوق اخذ رای در منطقه جکیگور این استان به شهادت رسیدند.

به گزارش ایرنا مرکز اطلاع رسانی پلیس سیستان و بلوچستان اعلام کرد: افراد مسلح ناجوانمردانه جهت ربودن صندوق آرای منطقه جکیگور به خودروی عوامل اجرایی و انتظامی صندوق أخذ رای از چند جهت تیراندازی کردند.

با رشادت ماموران انتظامی محافظ، صندوق ارای مردم حفاظت ولی تعداد پنج نفر از عوامل اجرایی و انتظامی مجروح و به مرکز درمانی منتقل که متاسفانه ۲ نفر بنام سرباز وظیفه انتظامی فرهاد جلیل و گروهبانیکم مرزبانی ابراهیم مرمزی به شهادت رسیدند.

لردگان در ۱۹۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha