۱۱ تیر ۱۴۰۳، ۹:۴۴
کد خبر: 85525609
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هفت هزار دانشجومعلم در جشنواره تدریس برتر شرکت کردند

قزوین - ایرنا - دبیر یازدهمین جشنواره تدریس برتر دانشجومعلمان از سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: هفت هزار دانشجومعلم در جشنواره تدریس برتر، ویژه معلمان دانشگاه فرهنگیان کشور حضور یافتند و مراحل مقدمای و استانی این جشنواره نیز به پایان رسیده است.

دکتر کامران میرمعینی روز دوشنبه در جریان نشست جشنواره تدریس برتر دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص برگزاری یازدهمین دوره این جشنواره، اظهار کرد: دانشجو معلمان سراسر کشور در ۱۱ رشته آثار خود را در بخش غیرحضوری یازدهمین جشنواره تدریس برتر، ویژه معلمان دانشگاه فرهنگیان که در قزوین برگزار می شود، به دبیرخانه مرکزی ارسال کردند.

وی ادامه داد: این آثار امروز توسط گروه های داوری که اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه ها از استان های تهران، زنجان، استان مرکزی، آذربایجان شرقی و قزوین هستند مورد داوری قرار می گیرد.

میرمعینی تاکید کرد: پس از اتمام این بخش از جشنواره، مرحله کشوری آن ظرف ماه های آینده به میزبانی یکی از استان های کشور برگزار می شود.

این مسوول با بیان اینکه جشنواره تدریس برتر یکی از جشنواره های مهم، تخصصی و محوری دانشگاه فرهنگیان محسوب می شود، تشریح کرد: این جشنواره در راستای ماموریت اصلی دانشگاه فرهنگیان طراحی شده است و شایستگی های حرفه ای و مهارتی دانشجومعلمان مورد توجه قرار می گیرد و دانشجومعلمانی که مراحل مختلفی از جمله واحدهای کاروزی و روش تدریس را گذرانده اند، می توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی افزود: بعد از یک وقفه طولانی، سرانجام از سال گذشته موفق شدیم دوباره این جشنواره را احیا و در چرخه عملیاتی دانشگاه قرار دهیم که امروز شاهد حضور گسترده دانشجومعلمان برای حضور در آن هستیم.

هفت هزار دانشجومعلم در جشنواره تدریس برتر شرکت کردند

دبیر یازدهمین جشنواره تدریس برتر دانشجومعلمان از سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان کشورخاطر نشان کرد: امیدواریم برای تقویت و توسعه این فعالیت فرهنگی مهم در سال های آینده، سرمایه گذاری مناسبی صورت گیرد تا تعداد بیشتری از دانشجومعلمان در این جشنواره حضور یابند و از همه دست اندرکاران برگزاری این جشنواره در قزوین نیز تقدیر و تشکر می کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha