تشکیل «ستاد جبهه انقلاب» برای حمایت از «سعید جلیلی» در بوشهر

بوشهر- ایرنا- با راهبری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر، ستادهای قالیباف در حرکتی خودجوش به ستادهای جلیلی در این استان پیوستند تا در قالب یک ستاد به نام «جبهه انقلاب» فصل جدیدی از تببین اهداف این داوطلب ریاست جمهوری را ورق زنند.

به گزارش ایرنا، شامگاه یکشنبه روسا و اعضا ستاد انتخابات قالیباف و جلیلی در استان بوشهر در مسجد توحید بوشهر گردهم آمدند تا با اتحاد و همدلی در قالب جبهه انقلاب فعالیت های انتخاباتی خود را برای تببین اهداف «سعید جلیلی» در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری از سر گیرند.

حمایت ستادهای قالیباف استان بوشهر از جلیلی

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در استان بوشهر گفت: ستادهای محمدباقر قالیباف در این استان حمایت خود را از سعید جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند.

روح‌الله اسماعیلی اظهار کرد: قالیباف، سرباز صدیق انقلاب و مقام معظم رهبری، به همراه ستادهای خود حمایت قاطع خود را از جلیلی اعلام کرده است.

بیشتر بخوانید

«سعید جلیلی» پیشتاز انتخابات در استان بوشهر شد/ اعلام نتایج به تفکیک داوطلبان

مجمع نمایندگان استان بوشهر از «سعید جلیلی» در دور دوم انتخابات حمایت می‌کند

مسئولان ستادهای جلیلی در استان بوشهر منصوب شدند

وی بیان کرد: همان‌طور که در دوران دفاع مقدس لشکرها از محورها مختلف حمله می‌کردند و در نقطه‌ای مشترک به هم می‌رسیدند تا برای پیروزی متحد و همدل شوند، امروز نیز جبهه انقلاب برای شکست خط لیبرالی غرب‌گرا متحد شده است.

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در استان بوشهر تصریح کرد: کشور امروز با تفکری روبرو است که در مقطعی هشت ساله کشور را به بدترین شکل ممکن اداره کرده و در مقابل آن، در کمتر از سه سال خدمات ارزنده و ویژه‌ای ارائه شده که کارشناسان به آن اذعان دارند.

اسماعیلی ادامه داد: این دستاوردها بدون تردید به برکت خلوص نیت و ویژگی‌های شخصیتی ابراهیم رئیسی بوده است.

وی تأکید کرد: در استان بوشهر ستاد جبهه انقلاب شکل گرفته دیگر ستاد جلیلی و قالیبافی وجود ندارد و همه ستادها، ستاد جبهه انقلاب محسوب می‌شوند.

اسماعیلی ادامه داد: دشمن به شدت به دنبال تفرقه بین ماست تا از ایجاد وحدت و همدلی جلوگیری کند بنابراین باید مواظب شیطان‌های اختلاف‌افکن بود.

درب ستاد جبهه انقلاب به روی همه باز است

رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در استان بوشهر گفت: درب ستاد جبهه انقلاب به روی همه باز است و تا همه در مسیر حمایت از جلیلی همدل و همگام شوند.

اسماعیلی افزود: هرچه از انقلاب و شهدا به ما داده شده باید در این راه هزینه شود زیرا خداوند چندین برابر این تلاش و فعالیت به ما آبرو و عزت خواهد داد.

وی گفت: از خداوند می خواهیم روز جمعه دل‌های مردم به سمت داوطلب اصولگرا هدایت شود تا با پیروزی در انتخابات، دل نیروهای انقلاب شادمان و همچنین لبخند رضایت بر لبان کودکان غزه و سوریه بنشیند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha