۱۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۲۰
کد خبرنگار: 1498
کد خبر: 85525960
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هیات صلح کلانتری های حوزه قضایی سنندج آغاز بکار کرد

سنندج- ایرنا- هیاتهای صلح کلانتری ها و پاسگاه های حوزه قضایی سنندج روز دوشنبه در راستای اجرای برنامه های عملیاتی قوه قضاییه آغازبکار کردند.

به گزارش ایرنا، مسئول دبیرخانه ستاد صبر استان در این آیین مقدمه ای از اهداف و دستور جلسه را اعلام و همکاری و تعامل دوسویه را لازمه پیشبرد این اهداف دانست.

بهادر اسدی، ضمن تبریک هفته قوه قضائیه به قضات و کارکنان دستگاه قضا، گفت: استفاده از ظرفیت معتمدین، ریش سفیدان و صلح یاران کمک بزرگی به دستگاه قضا بوده و از روش های جایگزین قضایی در ایجاد حل اختلاف و سازش در پرونده ها است که با همکاری کلانتری ها و نظارت مستمر می تواند تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی افزود: تعامل و همکاری شما روسای کلانتری ها و فرماندهان پاسگاه ها که امنیت و آسایش مردم به حضور شما گره خورده است، با معتمدین، بزرگان و صلحیاران بیشتر ملموس خواهد شد.

رقیه فتاحی معاون دادستان مرکز استان نیز در این آیین ضمن تبریک اعیاد ذیحجه و هفته قوه قضائیه، از تلاش های شبانه روزی نیروی انتظامی و واحد مددکاری کلانتری ها برای اخذ رضایت و سازش بین طرفین پرونده تقدیر کرد و گفت: زحمات این واحد که از افراد روانشناس، مشاور و حقوقدانان تشکیل شده به وضوح روشن است و جای تقدیر دارد.

وی افزود: اضافه شدن صلحیاران به عنوان هیات صلح در کلانتری ها نیز می تواند در اخذ رضایت و سازش نقش بیشتری داشته باشد.

در ادامه جلسه هرکدام از روسای کلانتریها به بیان نکات لازم و مربوط به موضوع پرداختند.

در پایان به تمام روسای کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی حوزه قضایی سنندج ابلاغ صلحیاری افتخاری اعطا شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha