فرمانداران آذربایجان غربی اهتمام ویژه برای برگزاری مرحله دوم انتخابات داشته باشند

ارومیه - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: فرمانداران این استان آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات باشند و برای پیشگیری و رفع مشکلات انتخابات مرحله دوم، اهتمام ویژه ای به خرج دهند.

رضا ابراهیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، ضمن قدردانی از نحوه اجرای اولین مرحله انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، اظهار کرد: براساس قانون انتخابات، اگر هیچ یک از نامزدها اکثریت آرا را نتوانند کسب کنند ۲ کاندیدایی که بالاترین رای را داشته باشند به مرحله دوم راه پیدا می کنند و تمام دست اندرکاران بایستی تمام فرایند رای گیری قبلی را بررسی و آسیب شناسی کنند تا در مرحله بعدی بدون نقص رای گیری را برگزار کنند.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان فرمانداران در حوزه انتخابات باید دوباره مورد توجیه قرار بگیرند و مشکلات مربوط به اینترنت و راه اندازی دستگاه های احراز هویت مناطق خود را مورد بررسی و رفع نواقص موجود قرار دهند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی افزود: تعرفه های توزیع شده باید توسط ناظران و کارشناسان به طور صحیح معرفی و بارگذاری شود تا شاهد انتخابات بدون نقص در روز جمعه پیش رو باشیم.

به گزارش ایرنا، مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه هفته جاری /15 تیرماه/ همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha