استاندار: شهروندان آذربایجان‌غربی همواره حضور پرشکوهی در انتخابات داشته اند

ارومیه- ایرنا- استاندار آذربایجان‌غربی گفت: بسترهای برگزاری یک انتخابات مطلوب در استان فراهم است و مردم در طی عمر انقلاب اسلامی همواره حضور پرشکوهی در صحنه های مختلف به ویژه انتخابات داشته اند.

محمدصادق معتمدیان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از هشت صبح روز جمعه هشتم تیرماه با بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ شعبه اخذ، فرایند برگزاری انتخابات در آذربایجان غربی آغاز شده و بسترهای امنیتی و زیرساختهای لازم در این زمینه فراهم است.

وی با بیان اینکه تلاش شده تا در همه مراحل برگزاری انتخابات فرایندهای قانونی رعایت شود، ادامه داد: تمامی صندوق های ثابت و سیار در استان چه در مناطق شهری و چه در مناطق روستایی آماده اخذ آرای شهروندان هستند.

وی اضافه کرد: امیدواریم مردم ما که همواره حضور پر شکوهی در انتخابات داشتند در این دوره نیز با در نظر گرفتن اینکه حضورشان در سرنوشت کشور بسیار اثر گذار است و ظرفیتهای قانونی هم برای این منظور آماده شده، بار دیگر حماسه ای جدید خلق کنند.

استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: از نظر قانونی برای برگزاری انتخابات پنج ماه زمان لازم است ولی در عرض یک ماه گذشته با تعامل و هماهنگی انجام شده شرایط ایده آلی برای این موضوع فراهم شده است.

وی با بیان اینکه دشمنان و مخالفان نظام اسلامی درصدد سیاه نمایی هستند، بیان کرد: حضور در انتخابات یک وظیفه ملی است و همه آحاد مردم لازم است در این عرصه حضور پررنگی داشته باشند.

قهر کردن با صندوق راهکار نیست

معتمدیان گفت: قهر کردن با صندوقهای انتخاباتی راهکار حل مسایل نیست و نباید این حق را از خودمان سلب کنیم چرا که این کار یک محرومیت اجتماعی است که خودمان برای خودمان ایجاد می کنیم.

وی با اشاره به اینکه همه مخالفان این نظام و بدخواهان این مرزو بوم در صدد سیاه نمایی و دلسرد کردن مردم و بزرگنمایی مشکلات هستند، افزود: به دلیل شرایط خاص کشور و تحریمهای ظالمانه مشکلات اقتصادی داریم و توصیه می کنیم با حضور در پای صندوقهای رای تلاش کنیم تا در این انتخابات شاهد حماسه ماندگار در تاریخ کشور باشیم.

استاندار آذربایجان غربی درباره انتخاب اصلح هم گفت: تمامی این چهار نفر که به عنوان نامزد انتخاباتی مطرح هستند، از فیلترهای نظارتی عبور کرده و افراد صالحی هستند و برای انتخاب اصلح فرمایشات رهبر معظم انقلاب، برنامه های تبلیغاتی کاندیداها که از صدا و سیما پخش شده، مناظرات و برنامه های ارائه شده توسط آنان که برای پیشرفت کشور مطرح شده، می تواند به انتخاب افراد کمک کند.

معتمدیان اضافه کرد: با شرکت در انتخابات سرنوشت کشور به این افراد سپرده می شود و با انتخاب اصلح خواهیم توانست در اجرای امور کشور، اداره کرد کشور و تعیین سرنوشت آن مشارکت کنیم.

به گزارش ایرنا، انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح امروز، جمعه همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی آغاز شده است.

۲ هزار و ۳۵۷ شعبه اخذ رای در سراسر آذربایجان غربی برای دریافت آرای مردم مستقر شده اند.

مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف چهار نامزد نهایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به شمار می روند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha