۳۰ سری جهیزیه به نو عروسان آستارا اهدا شد

آستارا - ایرنا - فرماندار آستارا از اهدای ۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان خبر داد.

محمدرضا شهاب زاده عصر دوشنبه در حاشیه اهدای جهیزیه به نو عروسان تحت پوشش در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص حرکت جوانان به سمت ازدواج آسان کمیته امداد امام خمینی(ره) در این زمینه اهتمام بالایی داشته و امروز ۳۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش اهدا شد.

وی با بیان اینکه هر سری جهیزیه شامل کالاهای اساسی یخچال، ماشین لباسشویی، اجاق گاز، جارو برقی و تلویزیون است که همه از تولیدات ملی و دارای مرغوبیت بالا هستند، بیان کرد: ارزش هر سری جهیزیه ۳۷۰ میلیون ریال و ارزش کل جهیزیه بیش از یک میلیارد ریال است.

شهاب زاده افزود: رسیدگی به محرومان جامعه از جمله هدف های انقلاب اسلامی بوده که امداد امام خمینی (ره) به عنوان یکی از یادگاران امام راحل برای خدمت رسانی به مستضعفان یکی از پیشتازان این عرصه است.

فرماندار آستارا ادامه داد: رفع محرمیت در بین جوانان و خانواده های نیازمند باید به طور جد ادامه پیدا کند تا در کنار تسهیل مسیر ازدواج جوانان ، مشکلات مالی و معیشتی خانواده های نیازمند مرتفع شود.

شهرستان بندری آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت همجوار با استان اردبیل و جمهوری آذربایجان است؛ این شهرستان سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha