اوقات فراغت دانش آموزان نیازمند برنامه ریزی مدون است

آستارا - ایرنا - فرماندار شهرستان آستارا با بیان اینکه جوانان و نوجوانان سرمایه‌های مهم کشور هستند، تاکید کرد: اوقات فراغت دانش آموزان نیازمند برنامه ریزی مدون است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا شهاب زاده روز چهارشنبه در مراسم افتتاح طرح‌های تابستانی شهرستان آستارا اظهارکرد: دشمن به دنبال مخدوش کردن اندیشه قشر دانش آموز و دانشجوی ما است؛ لذا تدوین درست برنامه های فرهنگی، ورزشی و علمی نیاز امروز آنان است .

وی ادامه داد: طراحی و برنامه ریزی برای ایام اوقات فراغت دانش آموزان باید بگونه ای جذاب و آموزنده باشد تا آنان قدری از سرگرمی های شبکه های اجتماعی فاصله گرفته و در راستای ارتقاء فکری و علمی خود در فضای واقعی تلاش کنند.

فرماندار آستارا در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن انتخابات دور چهاردهم ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: تهمت زدن به دولت سیزدهم راه به جایی نخواهد برد و نمی توان خدمات شهید آیت الله رئیسی را کم رنگ کرد.

شهاب زاده تاکید کرد: اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات پیش‌رو، تلاش برای تحقق این مهم از وظایف و مسئولیت شرعی و قانونی همه مسئولان است.

در ادامه مراسم از نفرات برگزیده مسابقه پیامکی یک جمله به شهید جمهور که به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و همراهان وی و به همت بسیج هنرمندان شهرستان آستارا طراحی و برگزار شده بود، با اهدای لوح و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

همچنین با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان آستارا از کتاب زمین پاک، زندگی شاد که به همت حجت الاسلام محمد جواد باقری ارومی امام جمعه شهرستان آستارا نگاشته شده است رو نمایی شد، وی در این کتاب با زبان کودکانه در قالب داستانی به مطالب آموزنده در خصوص حفظ محیط زیست و زمین پرداخته و آنان را به کمک در جهت حفظ منابع طبیعی ترغیب کرده است.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ برگزار می شود.

شهرستان بندری آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت همجوار با استان اردبیل و جمهوری آذربایجان است؛ این شهرستان سه مرز دریایی، ریلی و بزرگراهی و فضای مناسبی برای تجارت در منطقه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha