۱۷ تیر ۱۴۰۳، ۹:۵۸
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85531909
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پویش اطعام و احسان حسینی در گیلان به اجرا درآمد

رشت - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان از اجرای پویش اطعام و احسان حسینی از امروز (یکشنبه) همزمان با ماه محرم و صفر در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید مجتبی جلالی‌پور روز یکشنبه به مناسبت ماه محرم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پویش احسان و اطعام حسینی امسال همزمان با ماه محرم با محوریت مراکز نیکوکاری به اجرا درآمده‌است.

وی بیان کرد: در اجرای پویش احسان و اطعام حسینی، کمیته امداد امام (ره) گیلان با بهره‌گیری از بسیج حداکثری ظرفیت‌های مردمی از جمله مراکز نیکوکاری، خیریه‌های معتبر، هیات‌های مذهبی، مساجد و حسینیه‌ها، مواکب، گروه‌های جهادی و سایر تشکل‌های مردمی نسبت به اجرای این طرح اقدام می‌کند.

وی با اشاره به اجرای پویش احسان و اطعام حسینی با محوریت توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان اضافه کرد: سال گذشته در اجرای این پویش بیش از هشت هزار بسته معیشتی به ارزش حدود ۴۰ میلیارد ریال تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان با قدردانی از مشارکت همیشگی مردم در امور خیریه و نیکوکاری اظهار کرد: مردم خیر گیلان می‌توانند نذورات خود را به شماره کارت ۷۶۷۸-۹۹۹۵-۹۹۱۸-۶۰۳۷ و یا شماره حساب ۰۱۰۹۳۵۲۱۷۶۰۰۴ نزد بانک ملی و یا از طرق کد دستوری #۰۱۳*۸۸۷۷* در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.

وی به اطعام نیازمندان در ماه‌های محرم و صفر در قالب اطعام حسینی اشاره کرد و افزود: سال گذشته حدود ۳۶۴ هزار پُرس غذای گرم به ارزش تقریبی ۳۶۰ میلیارد ریال طبخ و بین نیازمندان توزیع شده‌است.

امروز (یکشنبه) نخستین روز ماه محرم است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha