۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۵۸
کد خبرنگار: 2743
کد خبر: 85528155
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ساخت یک هزار و ۸۹۰ واحد مسکن روستایی در لرستان تامین مالی شد

خرم آباد - ایرنا- مدیر شعب بانک مسکن لرستان گفت: یک هزار و ۸۹۰ واحد مسکن روستایی به مبلغ چهار هزار و ۶۵۴ میلیارد ریال تامین مالی شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، داریوش عالی پور روز چهارشنبه در جلسه عملکرد شورای هماهنگی وزارت راه و شهرسازی و ارایه عملکرد سه ساله دولت در این شورا، اظهار کرد: ناکنون ۲ هزار و ۴۱۸ میلیارد ریال از این مبلغ واریز شده است.

وی افزود: در لرستان با وجود مسایل و مشکلات تامین زمین نهضت ملی مسکن، عملکرد قابل قبولی داشته ایم و هفت هزار و ۱۶۲ واحد به مبلغ ۸۸ هزار میلیارد ریال تعهد شده که ۱۸ هزار میلیارد ریال آن پرداخت و ۷۰ هزار میلیارد ریال مابقی نیز در دست اقدام است.

عالی پور با اشاره به اینکه احیای بافت های فرسوده یکی از وظایف دولت است عنوان کرد: تاکنون ۳۰۰ واحد فرسوده به مبلغ ۷۳۴ میلیارد ریال تامین اعتبار شده که ۵۴۷ میلیارد ریال ان پرداخت شده است.

وی عنوان کرد: از کل واحدهای نهضت ملی مسکن در دولت سیزدهم تاکنون یکهزار و ۳۰۰ واحد به مرحله بهره برداری و تحویل رسیده است.

عالی پور اضافه کرد: همچنین کل تسهیلات پرداختی سه سال دولت سیزدهم ۶۴ هزار و ۶۷۴ میلیارد ریال بوده و پنج هزار واحد مسکن حمایتی برای تعاونی های مسکن بروجرد و خرم آباد نیز تامین اعتبار و تشکیل پرونده شده و در حال ارسال به دفترخانه برای تامین منابع مالی هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha