استخدام چهار هزار و ۵۹۹ آموزگار استان مرکزی در دولت سیزدهم

اراک - اراک - مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: چهار هزار و ۵۹۹ آموزگار، دبیر، هنرآموز و مربی امور تربیتی این استان در دولت سیزدهم استخدام شدند.

«حسین مولوی» روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: نوسازی ناوگان حمل و نقل پس از ۱۲ سال و خرید ۱۰ دستگاه خودرو سمند سورن برای این استان نیز در دولت سیزدهم شکل گرفت.

وی بیان کرد: مدیریت توزیع کتاب برای ۲۶۱ هزار دانش‌آموز در قالب یک میلیون و ۳۵۱ هزار و ۴۷۲ جلد کتاب، طرح توزیع شیر رایگان برای۱۳۳ هزار و ۱۷ دانش‌آموز ابتدایی در مدارس دولتی عملیاتی شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: پس از سال‌ها وقفه، از این استان به عنوان یکی از ۶ استان برتر کشور تقدیر شد و در زمینه ساماندهی نیروی انسانی نیز رتبه دوم کشوری در افزایش و جذب درآمد هنرستان‌ها در سال ۱۴۰۲ ️کسب شد.

مولوی درباره عملکرد حوزه پرورشی و امور تربیتی استان مرکزی در دولت سیزدهم افزود: افتتاح بزرگترین خانه «یاریگران زندگی» غرب کشور در اراک، برگزاری نمایشگاه معرفی مشاغل هنرستان‌ها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی و افتتاح مرکز مشاوره تخصصی برای نخستین‌بار، از دیگر اقدامات است.

وی بیان کرد: ۱۰ هزار و ۳۰۲ بی‌سواد و کم‌سواد دوره‌های سوادآموزی انتقال و تحکیم سواد در کلاس‌های سواد آموزی از آغاز دولت سیزدهم تاکنون برگزار شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی اضافه کرد: برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت با مشارکت ۱۰۰ مدرسه و یک‌هزار و ۳۲۰ دانش‌آموز و تشکیل انجمن امور تربیتی استان مرکزی برای اولین بار در کشور با حضور پیشکسوتان تربیتی نیز محقق شد. ️

۲۲۷ هزار دانش‌آموز در۲ هزار و ۲۶۹ مرکز آموزشی در استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha