۳۰ کیلومتر جداکننده و حفاظ بتونی در جاده‌های ایلام نصب می‌شود

ایلام - ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: در راستای ارتقای ایمنی و رفع نقاط حادثه‌خیز عملیات اجرایی نصب ۳۰ کیلومتر جداکننده و حفاظ بتنی در محورها و راه‌های سطح این استان در دستور کار قرار دارد.

"سید زاهدین چشمه‌خاور" روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: نصب جداکننده و حفاظ بتونی در سطح راه‌های استان با هدف ارتقای سطح ایمنی و کاهش حوادث جاده‌ای به صورت مستمر انجام می‌شود.

وی افزود: امسال نصب ۳۰ کیلومتر نیوجرسی( حفاظ بتونی و جداکننده) در سطح محورهای مواصلاتی در دست اقدام است که تاکنون ۱۰ کیلومتر از این میزان در سطح جاده‌های استان نصب شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام یادآور شد: اعتباری بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای این میزان نصب جداکننده و حفاظ بتونی در سطح جاده‌های استان هزینه خواهد شد.

چشمه خاور اضافه کرد: در بازه زمانی فعالیت دولت سیزدهم بیش از ۷۰ کیلومتر جداکننده و حفاظ بتونی در سطح جاده‌های استان نصب شده است.

وی از شناسایی نقاط پرحادثه‌ استان با همکاری پلیس راه در سال جاری خبر داد و یادآور شد: تمامی تلاش این اداره کل این است که با اقدامات ایمنی زودبازده این نقاط را ایمن سازی کنیم.

به گزارش ایرنا، استان ۲۰ هزار کیلومتر مربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی عراق دارای ۱۴۵ کیلومتر بزرگراه، ۶۷۰ کیلومتر راه اصلی، ۸۹۱ کیلومتر راه فرعی و یک هزار و ۶۴۸ کیلومتر راه روستایی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha