زمینه اخذ رای از کارگران شهرک صنعتی شاندیز فراهم شده است

مشهد- ایرنا- فرماندار طرقبه شاندیز گفت: با تامین ۲ شعبه اخذ رای سیار زمینه رای گیری از کارگران در شهرک صنعتی "توس" شاندیز در روز جمعه ۱۵ تیرماه فراهم شده است.

حمیدرضا ضیایی رحیمیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مرحله نخست انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیر ماه یک شعبه اخذ رای سیار در شهرک صنعتی توس مستقر شده بود که حدود ۱۲۰ رای از کارگران و افراد حاضر در محل، اخذ کرد.

وی ادامه داد: انتظار داریم واحدهای صنعتی در خصوص مشارکت کارگران در ساعات کاری و حضور آنان در شعب مستقر در آنها همکاری کنند.

زمینه اخذ رای از کارگران شهرک صنعتی شاندیز فراهم شده است

فرماندار طرقبه - شاندیز افزود: جمعه گذشته یک شعبه اخذ رای سیار دیگر نیز با حضور در برخی واحدهای صنعتی اخذ رای کرد.

ضیایی رحیمیان شمار کارگان شاغل در شهرک صنعتی توس را حدود ۲۰ هزار نفر عنوان و اظهار کرد: نوبت قطع برق این شهرک صنعتی روزهای یکشنبه است از این رو کارگران و واحدهای صنعتی این مجتمع بزرگ روز جمعه نیز فعالیت می کنند.

وی اضافه کرد: برای روز جمعه ۱۵ تیرماه نیز به ۱۰ واحد صنعتی بزرگ مستقر اعلام شده است که با فرمانداری هماهنگ کنند تا نسبت به تامین صندوق اخذ رای سیار در این واحدهای پرجمعیت در روز انتخابات اقدام شود چنان که در روز هشتم تیرماه نیز برای برخی واحدهای صنعتی بزرگ صندوق رای سیار ارسال شد.

شمار واجدان شرایط رای دادن در شهرستان طرقبه شاندیز، در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۵۰ هزار و ۲۰۰ نفر بوده است که از این تعداد ۳۷هزار و ۵۰۰ نفر رای داده اند و مشارکت انتخاباتی حدود ۷۵ درصدی برای مردم این شهرستان ثبت شده است.

مطابق اعلام فرمانداری طرقبه شاندیز در سال ۹۹، شهرک صنعتی "توس" با هزار واحد صنعتی و شهرک "ماشین ابزار" نیز با ۳۰۰ کارخانه و واحد تولیدی، به ترتیب ۴۰ هزار و پنج هزار نیروی کار را در خود جای داده‌اند.

به گزارش ایرنا و بر اساس اعلام دستگاه‌های خدماتی، شمار ساکنان شهرستان طرقبه شاندیز حدود ۸۰ هزار نفر است که این جمعیت در ۲ شهر طرقبه و شاندیز و ۳۹ روستای دارای دهیاری سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha