انسجام ملی باعث شکست دشمن خواهد شد

زاهدان - ایرنا - فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: آن چیزی که در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی همواره دشمن را به عقب رانده انسجام ملی و حضور پرشور مردم در صحنه دفاع از کشور بوده و همین انسجام امروز هم می‌تواند دشمن را به عقب براند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی روز سه‌شنبه در جمع فرماندهان و بسیجیان پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان‌های نیکشهر، قصرقند، راسک، کنارک، چابهار و دشتیاری اظهار کرد: مساله مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح بسیار مهم بوده و اینکه اقدامات موثر و خوب دولت سیزدهم امتداد پیدا کند، بسیار ارزشمند است.

وی افزود: همه ما وظیفه داریم تا در حد توان و امکان در خصوص جهاد تبیین در زمینه انتخابات وارد میدان شویم و نقشه‌های دشمن را که او هم با تمام توان به میدان آمده خنثی کنیم.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: دشمن پس از شهادت آیت الله رئیسی مجددا با انسجام بیشتر به میدان آمده تا بتواند انقلاب اسلامی مردم ایران را متوقف کند و همان‌گونه که در زمان جنگ تحمیلی توانستیم با اخلاص و دغدغه‌مندی رزمندگان موفق شویم اکنون هم می‌توانیم در این کارزار موفق شویم.

وی ادامه داد: باور ما باید این باشد که اکنون نیز در جنگ با دشمن هستیم و راهکار مقابله با آنان در این نبرد مقدس جهاد تبیین است؛ وظیفه ما در این جبهه عظیم بازگویی واقعیت‌ها، روشنگری و تبیین اتفاقات است.

سردار شفائی تاکید کرد: در این مقطع حساس میزان مشارکت می‌تواند به انسجام، وحدت و امنیت ملی، سرعت دادن به رفع مشکلات و صلابت و عزت کشور کمک کند و بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب بقاء نظام و کشور به مشارکت مردم بستگی دارد.

وی تاکید کرد: همه ما می‌توانیم در این جنگ ترکیبی یک رسانه باشیم و باید از ظرفیت خود برای روشنگری در جامعه استفاده کنیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha