پروژه‌های معطل مانده ورزنه اصفهان به بهره‌برداری رسید + فیلم

اصفهان-ایرنا- پروژه‌های معطل مانده شهرستان ورزنه اصفهان در حوزه سلامت و ورزش پس از سال‌ها بلاتکلیفی با حضور وزیر کشور و شماری از مسوولان محلی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایرنا، بیمارستان ۴۲ تختخوابی«سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» شهرستان ورزنه که عملیات ساخت آن از سال ۱۳۹۳ در زیربنایی به مساحت چهار هزار و ۸۰۰ مترمربع آغاز شده بود، در قالب نهضت اتمام طرح‌های زیرساختی و خدماتی نیمه‌تمام در دولت سیزدهم پس از گذشت ۱۰ سال تکمیل و امروز سه‌شنبه با حضور وزیر کشور افتتاح شد.

ارزش اعتبار هزینه شده برای احداث این بیمارستان ۱۶۸ میلیارد تومان است که ۳۰ میلیارد تومان آن از محل مصوبات سفر رییس جمهور شهید برای تکمیل این پروژه تخصیص یافته است.

به گفته مسوولان، در این بیمارستان ۱۳۰ نفر نیروی انسانی مشغول به کار خواهند شد.

بخش‌های مختلف اورژانس، اتاق عمل، زایشگاه، بخش جراحی عمومی و داخلی، اطفال، آزمایشگاه، رادیولوژی و دیالیز برای این مرکز درمانی در نظر گرفته شده است.

افتتاح مجتمع ورزشی «شهید زرین» شهرستان ورزنه پس از ۱۴ سال از دیگر برنامه‌های وزیر کشور در سفر به ورزنه بود.

کلنگ این مجتمع سال ۱۳۸۹ در شهرستان ورزنه به زمین زده شد و در دولت سیزدهم در مسیر تکمیل قرار گرفت.

این مجتمع ورزشی به نام شهید «عبدالرسول زرین»، تیرانداز زبردست دوران دفاع مقدس که به ارتش تک نفره معروف بود، نامگذاری شده است.

مجتمع ورزشی شهید زرین، هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنا دارد و تکمیل آن از مصوبات پروژه‌های سفر رییس جمهور شهید به اصفهان بود.

به گزارش ایرنا، وزیر کشور امروز بمنظور افتتاح تعدادی از طرح‌های عمرانی و بازدید از روند پیشرفت طرح‌های کلان زیرساختی استان وارد اصفهان شد.

افتتاح طرح های عمرانی و خدماتی در شهرستان‌های ورزنه و هرند، بازدید از پروژه انتقال آب دریای عمان به اصفهان، راه‌اندازی و افتتاح مجدد کارخانه کاشی اصفهان از جمله برنامه‌های وزیر کشور در اصفهان است.

وی در ابتدای ورود به اصفهان به مقام شامخ شهیدان استان اصفهان ادای احترام کرد.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان نیز از دیگر برنامه های وزیر کشور در سفر یکروزه به اصفهان است.

شهرستان ورزنه در یکصد کیلومتری شرق اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha