نماینده بجنورد: مردم در انتخابات گزینه‌ای کارآمد را انتخاب کنند

بجنورد- ایرنا- نماینده مردم بجنورد، راز و جرگلان، مانه، سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در انتخابات گزینه‌ای کارآمد، سخت کوش و خدمت رسان انتخاب کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمد پاکمهر سه شنبه شب در اجتماعی فرهنگیان و دانشگاهیان ستاد مرکزی سعید جلیلی در استان خراسان شمالی اظهار کرد: مردم امروز دولتی خدمت رسان همچون شهید جمهور نیاز دارند که ادامه دهنده راه ایشان باشد.

وی افزود: دولت سیزدهم کارآمدترین بود لذا حواسمان باشد این راه باید ادامه یابد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون رقابت ها باید سالم باشد اما متاسفانه اینطور نیست و شاهد تخریب ها هستیم.

وی از فرهنگیان خواست تا به فرد اصلح رای بدهند و افزود: اکنون نباید سکوت کنیم و مسیر توسعه هر جامعه ای از مسیر فرهنگیان آن جامعه ایجاد خواهد شد.

نماینده اسبق مردم بجنورد، راز و جرگلان، مانه، سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مردم دولتی خدمت گذار می خواهند که همچون رییسی به مناطق محروم و دوردست سفر می کند تا مشکلات مردم را کم کند.

محمد وحیدی تصریح کرد: تعداد زیادی از پروژه های نیمه تمام به دولت رییسی رسید اما ایشان با عزمی که داشتند بسیاری از پروژه های راکد را به سرانجام رساندند.

وی با ییان اینکه مسکن یکی از نیاز های اساسی مردم است افزود: دولت رییسی گام های بزرگی در این راستا برداشت تا مهم ترین دغدغه مردم را کاهش دهد.

به گزارش ایرنا، رای گیری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در یکهزار و ۵۸۰ نقطه شهری و روستایی خراسان شمالی با مشارکت ۴۵ درصدی مردم این خطه برگزار شد.

خراسان شمالی با ۱۰ شهرستان بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد از آن در روستاها سکونت دارند.

بر اساس اعلام ستاد انتخابات کشور مسعود پزشکیان با ۱۰ میلیون و ۴۱۵ هزار و ۹۹۱ رأی و سعید جلیلی با ۹ میلیون و ۴۷۳ هزار و ۲۹۸ رأی به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری راه یافتند.

با توجه به اینکه هیچ یک از نامزدها در مرحله اول موفق به کسب اکثریت مطلق آرا نشدند، انتخابات به دور دوم رفت.

بر اساس ماده ۶۷ قانون انتخابات ریاست جمهوری، فعالیت انتخاباتی در مرحله دوم از زمان اعلام رسمی نتایج قطعی آرای مرحله اول آغاز شده و تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز اخذ رأی مرحله دوم ادامه خواهد یافت.

مرحله دوم انتخابات روز جمعه ۱۵ تیر برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha