۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۳:۳۲
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85527542
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مقامات مستعفی آمریکایی: سیاست بایدن در قبال غزه شکست خورده است

تهران- ایرنا- ۱۲ مقام دولت آمریکا که در اعتراض به جنگ علیه غزه استعفا کرده‌اند در بیانیه‌ای تاکید کردند که سیاست جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در قبال غزه شکست خورده است.

به گزارش بامداد چهارشنبه ایرنا از خبرگزاری سما فلسطین، ۱۲ مقام مستعفی دولت آمریکا در بیانیه خود هشدار دادند که شکست سیاست واشنگتن درقبال غزه، تهدیدی برای امنیت ملی آمریکا است.

در این بیانیه، آمده است: حمایت‌های آمریکا از (رژیم) اسرائیل و ارسال سلاح برای آن، همدستی و مشارکت در قتل و کشتار و به گرسنگی کشاندن مردم غزه است.

مقامات مستعفی آمریکایی گفتند که سیاست‌های اشتباه و نابخردانه در مورد غزه، تهدیدی برای آمریکا است و جان نظامیان و دیپلمات‌های این کشور را به خطر می‌اندازد.

در ادامه این بیانیه تاکید شده که سیاست دولت بایدن در قبال غزه، موجب تضعیف جایگاه و اعتبار ایالات متحده در برابر جهانیان می‌شود.

مقامات مستعفی آمریکایی در پایان بار دیگر تاکید کردند که سیاست کنونی ما در غزه، به فلسطینی‌ها، اسرائیلی‌ها و امنیت ملی آمریکا آسیب وارد خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت حدود ۹ ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده باخته و حتی پس از حدود ۹ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه از دست داده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha