۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۷:۳۸
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85527570
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهادت ۱۲ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه

تهران- ایرنا- منابع خبری بامداد چهارشنبه گزارش دادند که در حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطقی در غزه ۱۲ فلسطینی شهید شدند.

به گزارش ایرنا از الجزیره، در پی بمباران منطقه حی الزرقا واقع در جنوب شهر غزه، پنج فلسطینی از جمله سه کودک به شهادت رسیدند.

همچنین اداره دفاع مدنی غزه اعلام کرد که بر اثر حمله هوایی به منطقه الشیخ رضوان در شهر غزه، هفت فلسطینی به شهادت رسیده، پنج نفر زخمی شده و تعدادی نیز زیر آوارها مفقود هستند.

ساعاتی پیش نیز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منطقه دیرالبلح واقع در مرکز غزه را بمباران کردند که بر اثر آن ۱۲ نفر از جمله حسن حمدان رئیس بخش سوختگی مجتمع پزشکی ناصر غزه به همراه همه اعضای خانواده‌اش به شهادت رسیدند.

رژیم صهیونیستی پس از گذشت حدود ۹ ماه از تجاوز بدون نتیجه به نوار غزه، دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده باخته و حتی پس از حدود ۹ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت را در یک منطقه کوچک که سال‌ها در محاصره است به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه از دست داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha