کارت ملی قدیمی برای رای دادن معتبر نیست

اصفهان- ایرنا_ رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان با اشاره به ضرورت وجود شناسنامه‌ یا کارت ملی هوشمند برای شرکت در انتخابات گفت: افراد در صورت داشتن کارت ملی قدیمی باید با شناسنامه برای رأی‌گیری در شعبه‌ها حضور یابند و صرفا با کارت ملی قدیمی نمی‌توانند رای دهند.

به گزارش ایرنا و به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری روز چهارشنبه در جلسه مشترک ستاد انتخابات استان و کارگروه‌های اجرایی انتخابات شهرستان‌ها ادامه داد: افراد فاقد شناسنامه که کارت ملی آنها نیز قدیمی است تا روز پنجشنبه چهاردهم تیر فرصت دارند تا به ادارات ثبت احوال سراسر استان مراجعه و شناسنامه المثنی دریافت کنند.

وی همچنین با اشاره به برگزاری جلسه مشترک ستاد انتخابات استان با فرمانداران شهرستان‌ها اظهار داشت: این نشست بصورت ویدیوکنفرانس با حضور فرمانداران و اعضای اجرای انتخابات در شهرستان‌ها برگزار شد و در آن میزان آمادگی استان بمنظور برگزاری مرحله دوم انتخابات مورد بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی استانداری اصفهان بر ضرورت هماهنگی همه‌جانبه با فرمانداران استان تأکید کرد و گفت: استان اصفهان برای رأی‌گیری و انتخابات آمادگی کامل دارد.

وی ساعت هشت صبح فردا پنجشنبه، چهاردهم تیر را پایان زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری اعلام کرد و از تمام ستادها و هواداران نامزدها خواست تا پس از پایان زمانی قانونی تبلیغات انتخات، در فضای حقیقی و مجازی از هرگونه فعالیت‌ تبلیغی خودداری کنند.

جان‌نثاری، آغاز زمان رأی‌گیری مرحله دوم انتخابات را ساعت هشت صبح جمعه پانزدهم تیر عنوان کرد و گفت: مدت زمان رأی‌گیری ۱۰ ساعت است و در صورت لزوم ساعات‌ رأی‌گیری توسط وزارت کشور تمدید خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان اصفهان از مردم خواست تا در ساعات اولیه صبح به شعبه های اخذ رأی مراجعه کنند و رأی خود را به صندوق بیندازند.
وی اظهار داشت: تعداد و محل شعبه های اخذ رأی مانند مرحله نخست انتخابات ریاست جمهوری در تاریخ هشت تیر است و تعداد و نشانی آنها تغییر نکرده است

به گزارش ایرنا، سه هزار و ۱۶۹ شعبه اخذ رأی بر اساس مصوبات هیأت‌های اجرایی انتخابات ریاست جمهوری در استان اصفهان پیش‌بینی شده است.

مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بین مسعود پزشکیان و سعید جلیلی برای رسیدن به کرسی ریاست جمهوری، جمعه، ۱۵ تیر جاری برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha