۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۷
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85528007
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

رئیس هیات کشتی گیلان ابقاء شد

۱۳ تیر ۱۴۰۳، ۱۳:۲۷
کد خبر: 85528007
رئیس هیات کشتی گیلان ابقاء شد

رشت - ایرنا - با تشکیل مجمع انتخاباتی ریاست هیات کشتی گیلان، امیر رضی‌زاده رئیس این هیات ابقاء شد.

به گزارش ایرنا، مجمع انتخاباتی ریاست هیات کشتی استان گیلان روز چهارشنبه با حضور ابراهیم مهربان دبیرکل فدراسیون کشتی و جهانبخش آرمان مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان در رشت برگزار شد.

در این انتخابات امیر رضی‌زاده تنها کاندیدای این پست ۲۲ رای از ۲۷ آرای ماخوذه را کسب کرد و برای دومین دوره متوالی به عنوان رئیس هیات کشتی گیلان انتخاب شد، ضمن اینکه پنج عضو مجمع نیز رای سفید دادند.

همچنین در جریان این مجمع، فاطمه فدوی با ۲۷ رای به عنوان نائب رئیس، علی خورده با ۲۷ رای به عنوان خزانه‌دار، کورش بالادست با ۲۱ رای، فرهاد دوست‌جلالی با ۲۲ رای و کیانوش افسرده با ۲۶ رای به عنوان اعضای هیات رئیسه انتخاب شدند، ضمن اینکه فاطمه اسماعیل‌زاده با کسب ۲۵ رای به عنوان بازرس اداره ورزش گیلان در هیات کشتی انتخاب شد.

تعامل بیشتر با استفاده از همه ظرفیتها

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان در جریان انتخابات ریاست هیات کشتی استان گیلان اظهار کرد: با تعامل بیشتر و استفاده از همه ظرفیتها می‌توان رشد بیشتری داشت و انتظار این است که این امر در هیات کشتی بیش از پیش انجام شود.

جهانبخش آرمان افزود: خوشبختانه گیلان مربیان و کارشناسان بسیار ارزنده‌ای در رشته کشتی دارد که خیلی از استانها آرزوی داشتن آنان را دارند و هیات کشتی باید از این ظرفیت موجود نهایت استفاده را ببرد.

وی بیان کرد: همچنین از رئیس هیات و سایر مسئولان هیات کشتی گیلان انتظار داریم که در خصوص فاصله ایجاد شده بین کشتی گیلان با سایر استانهای همجوار کار تحقیقاتی و کارشناسی انجام شود تا بتوانیم این فاصله را کاهش دهیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha