صدور پروانه بهره برداری صنعتی در دولت سیزدهم ۱۳ درصد افزایش یافت

یزد _ ایرنا _معاون هماهنگی محیط کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت از رشد ۱۳درصدی صدور پروانه بهره برداری در دولت سیزدهم نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

به گزارش ایرنا "محمد مجید فولادگر" چهارشنبه شب در آیین تجلیل از تولیدکنندگان و صنعتگران نمونه استان افزود: صدور پروانه‌های اکتشاف ۱۰ درصد و صدور کارت بازرگانی ۶۷ درصد و جواز تاسیس هم ۲۲۰ درصد در همین مدت رشد داشته است.

وی با اشاره به روند رو به پیشرفت کشور در شرایط کنونی اضافه کرد: کشور در حال حرکت به سمت تقویت تولید است.

معاون وزیر صمت با بیان اینکه نارضایتی‌های تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی به حق است گفت: سعی بر این است که مسیر پیشرفت کشور و رونق تولید را هموار سازیم.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی هم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای خدمت گفت: نگاه رئیس جمهور شهید به تولید و صنعت متفاوت از دیگر روسای جمهور بود که نتیجه ان احیای بسیاری از واحدهای راکد کشور بود.

"محمد صالح جوکار '" ابراز امیدواری کرد: این مسیر خدمت تداوم یابد وشاهد رونق تولید بیش از پیش کشور باشیم.

وی به برخی ناهماهنگی‌ها در بخش تولید هم اشاره و تصریح کرد: گاه ناهماهنگی بین گمرک و وزارتخانه باعث می‌شود که چهار ماه مواد اولیه در گمرک بماند و از بین برود.

استاندار یزد هم ضمن تقدیر از صنعتگران و معدنکاران استان گفت: بخشی از هویت، اصالت و عزت و کرامت این استان مرهون تولیدکنندگان و صنعتگران است.

"مهران فاطمی افزود : قدردان همه کار آفرینان هستیم که در جهت پیشرفت و آبادانی کشور گام بر می دارند.

مدیر عامل شرکت فولاد آلیاژی ایران  هم در حاشیه این مراسم گفت: این شرکت امکان تولید بیش از ۴۷۷ نوع گرید فولادهای خاص در ۱۰۰هزار کد مقطع گرید را دارد که نیاز فولادی ۱۶ صنعت مادر و تخصصی کشور را برآورده می کند و در نوع خود کم‌نظیر است.

"محمد کمال زاده" با بیان اینکه این شرکت بعنوان واحد نمونه صنعتی کشور انتخاب شده است افزود: شرکت فولاد آلیاژی با اتخاذ سیاست‌ها و تدابیر ویژه موفق شد در بین شرکت‌های بزرگ معدنی‌وصنعتی فعال در این حوزه در سالی که به فرموده رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید با مشارکت مردم مزین شده است به عنوان برگزیده و شرکت برتر انتخاب شود.

در این مراسم از کارآفرینان و تولیدکنندگان نمونه استان یزد تجلیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha