فعال اصلاح‌طلب: مردم از توزیع ناعادلانه فرصت‌ها خسته‌اند/پزشکیان عصای موسی ندارد + فیلم

جیرفت - ایرنا - نماینده مردم چابهار در مجلس یازدهم گفت: مردم ما از وعده‌های بی‌حاصل، بیکاری و توزیع ناعادلانه فرصت‌ها خسته هستند.

به گزارش ایرنا، معین‌الدین سعیدی شامگاه چهارشنبه در آیین اختتامیه ستاد پزشکیان در جیرفت اظهار کرد: مردم از کسانی که فقط در انتخابات از حقوق زن و دختر ایرانی صحبت و بعد از اتمام انتخابات جایگاه زن ایرانی را فراموش می‌کنند، خسته هستند.

وی تصریح کرد: مردم خسته هستند اما ناامید نیستند چون در نظام جمهوری اسلامی و در قالب مردم‌سالاری دینی، این حق برایشان تایید شده است که در هنگامه سخت، سرنوشت خودشان را تعیین کنند.

این فعال سیاسی بیان کرد: از آن ۴۰ درصدی که از حقشان استفاده کردند و ۶۰ درصدی که از این حق استفاده نکردند، می‌خواهم برای نجات ایران به پای صندوق رای بیایند و به برادری رای دهند که سراسر زندگی‌اش دفاع از مظلوم بود و هرجا حق یک ایرانی تضییع شد فریاد پزشکیان بلند بود.

سعیدی افزود: برای پزشکیان، انسان ایرانی فارغ از اینکه در شمال آذربایجان یا جنوب کرمان باشد و فارغ از رنگ، نژاد و مذهبش فقط به عنوان انسان ایرانی صاحب ارزش است.

وی یادآور شد: نه فقط به واسطه جناح سیاسی پزشکیان چون بخش بزرگی از ملت ایران مدتهاست از دوگانه مضحک اصلاح‌طلب و اصولگرا عبور کرده‌اند بلکه به خاطر شرافت پزشکیان، شجاعت و صداقت پزشکیان، او را دوست داریم.

این نماینده دوره یازدهم مجلس از شهرستان چابهار گفت: پزشکیان عصای موسی ندارد و در چشم برهم‌زدنی نمی‌تواند این همه کاستی‌ها را جبران کند اما به شما دروغ نمی‌گوید.

وی اضافه کرد: ملت ایران خسته از این است که مطالبات کشاورزان پیازکار، گوجه کار، خرما کار داده نمی شود اما میلیاردها دلار به چای دبش داده شود.

سعیدی بیان کرد: شهید رییسی قولی در مورد استان شدن جنوب کرمان دادند و عده‌ای می خواهند آن را به نفع خود مصادره کنند.

وی تاکید کرد: پزشکیان معتقد به عدالت است و اگر قرار باشد یک استان دیگر ایجاد شود آن استان کرمان جنوبی است.

این فعال سیاسی اصلاح طلب افزود: در مورد سد صفارود مطالبه کارشناسی شما را به پزشکیان منتقل می‌کنم و با توجه به شناختم از او که معتقد به کار کارشناسی بوده و معتقد است بالادست حق ندارد حق پایین دست را ضایع کند، کاری کارشناسی در این زمینه انجام می شود.

سد صفارود یا امیرتیموری رابر محل تلاقی ۲ رودخانه رودبر و رابر و از سرچشمه‌های هلیل رود است که به سمت جنوب کرمان می‌رود.

فعال اصلاح‌طلب: مردم از توزیع ناعادلانه فرصت‌ها خسته‌اند/پزشکیان عصای موسی ندارد + فیلم
محمدرضا عسکری یکی از فعالان حوزه کشاورزی هم در این گردهمایی ضمن انتقاد شدید به انتقال آب هلیل رود و اشاره به اثرات آن بر کشاورزی و آلودگی هوا از آبگیری سد صفارود انتقاد کرد.

وی با بیان اینکه مردم می دانند در انتخابات چه وعده‌ای غیرعملی داده می شود، افزود: آنها وضعیت معیشت مردم جنوب کرمان و هزینه‌های کشاورزی آنها را نمی دانند.

عسکری گفت: چرا نباید یک پایانه صادراتی در جنوب باشد و چرا هنوز کشاورز جنوب کرمان با پرداخت هزینه‌های سرسام آور تاوان پس می‌دهد.

وی تاکید کرد: باید با اتحاد و همدلی جنوب را نجات دهیم و این فقط با انتخاب پزشکیان ممکن است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha