همایش حامیان جلیلی در جیرفت؛ از جنبش محرومان تا نقد درخت بی‌ثمر برجام+فیلم

جیرفت - ایرنا - اجتماع حامیان سعید جلیلی کاندیدای انتخابات دوره چهاردهم ریاست جمهوری شامگاه یکشنبه در جیرفت حاوی جلوه های مختلفی بود.

به گزارش ایرنا این همایش در یکی از خیابان‌های شهر جیرفت باحضور مردم در دمای حدود ۴۰ درجه برگزار شد؛ حامیان جلیلی در این همایش همراه با اجرای سرود نور گوشی های خود را روشن کرده بودند و همراهی می کردند.

یکی از شهروندان جیرفت که بعد از چند سال دوباره به ایران و جیرفت برگشته بود تا خاطره سه سال پیش را زنده کند که به قول خودش برای رای دادن به شهید رییسی به ایران آمده بود.

فاطمه مهیمی در این همایش در حمایت از جلیلی پشت تریبون رفت و گفت: جلیلی اگر انتخاب شود به همه از جمله کسانی که به او رای نداند هم خدمت می کند.

همایش حامیان جلیلی در جیرفت؛ از جنبش محرومان تا نقد درخت بی‌ثمر برجام
فاطمه مهیمی ایرانی ساکن آمریکا

وی با اشاره به مکالمه تلفنی خود با یکی از ایرانیان ساکن آمریکا افزود: آنها بعد از ۱۲ ساعت رانندگی برای رای دادن با منافقینی مواجه شدند که به آنها ناسزا می گفتند.
مهیمی ادامه داد: این هموطن از من می خواست در ایران از هموطنان دیگر بخواهم حتما رای بدهند و من هم می گویم دیگران را هم با خود ببرید و رای بدهید که این رای دادن شما در دنیا اثرگذار خواهد بود.

همایش حامیان جلیلی در جیرفت؛ از جنبش محرومان تا نقد درخت بی‌ثمر برجام
ماشالله مولایی رییس ستاد جلیلی در جنوب کرمان

درخت بی ثمر برجام را رها نمی‌کنند

به گزارش ایرنا در ادامه، رییس ستاد سعید جلیلی در جنوب کرمان نیز گفت: جلیلی برنامه دارد، ۱۱ سال است تمام ایران را گشته و همه آسیب ها را بررسی کرده است.

ماشاءالله مولایی افزود: او ۳۵ سال سابقه کار سیاسی، ۱۶ سال عضویت در شورای عالی امنیت ملی و ۶ سال دبیری آن شورا را در کارنامه دارد.

وی، جلیلی را فردی اهل تعامل دانست و گفت: درخت برجام سال ها است ثمر نداده اما آن را رها نمی کنند، هر درختی بود باید الان ثمر می داد.

افکار جلیلی به شهید رییسی نزدیک است

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی هم در یک پیام ویدیویی که برای این همایش ارسال کرده بود اظهار کرد: سعید جلیلی فردی است که افکارش به شهید رییسی نزدیک تر است و انتظار می رود وعده رییس جمهور شهید در مورد استان شدن جنوب را محقق کند.

بهنام سعیدی افزود: برای اینکه آینده روشن برای فرزندانمان رقم بزنیم و محرومیت های جنوب استان را رفع کنیم، باید با حضور پای صندوق های رای به سعید جلیلی رای دهیم.

نسبت به سرنوشت خود بی‌تفاوت نباشیم

یک فعال سیاسی نیز در این آیین گفت: شاید دلخوری هایی باشد، اما مقطع حساسی است و باید از کیان اسلامی با مشارکت حداکثری دفاع کنیم.

محمدعلی بهروز افزود: باید به تکلیف خود عمل کنیم، نسبت به سرنوشت خودمان بی تفاوت نباشیم و تهدیدات نسبت به جمهوری اسلامی را هم با مشارکت خنثی کنیم.

وی ادامه داد: مشکلات و دلخوری ها با مشارکت برطرف می شود و اگر می خواهیم تاثیرگذار باشیم و مشکلات ما حل شود باید در انتخابات شرکت کنیم.

کشور را در برجام ارزان فروختند

رییس دانشگاه جیرفت هم گفت: در برجام کشور را ارزان فروختند و وزیر خارجه‌ای که می گفت آمریکا با یک دکمه همه سیستم دفاعی ما را از بین می برد الان می گوید می توانیم برجام را حل کنیم.

حسین شکفته با بیان اینکه اگر توان حل مساله هسته‌ای را داشتید در هشت سال حل می کردید، افزود: در برجام ضمانت اجرا نگرفتید و ضمانت را فقط صحبت های (جان) کری دانستید.

همایش حامیان جلیلی در جیرفت؛ از جنبش محرومان تا نقد درخت بی‌ثمر برجام

تفکر غرب‌گرا در مقابل مردم سالاری دینی

یک فعال سیاسی هم در اجتماع حامیان جلیلی گفت: در این انتخابات با ٢ تفکر روبه رو هستیم که یک تفکر غرب‌گرا با نگاه به بیرون و یکی دیگر مردم سالاری دینی با نگاه به داخل است.

غلامرضا میرکهنوج ادامه داد: تفکر غربگرا هشت سال نگاه به کدخدا داشت و با اخم آمریکا خودش را می باخت.

وی اضافه کرد: راکتور هسته‌ای را بتن کردند و در همه‌گیری کرونا چه خانواده‌هایی به دلیل نبود کرونا اعضای خود را از دست دادند و تولید را به بدترین حالت رسانده بودند.

شکرگزار نعمت انتخابات باشیم

یک فعال سیاسی دیگر هم در این آیین اظهار کرد: خواسته ما از مردم جنوب کرمان این است که در روز انتخابات در خانه نمانند.

مهران عسکرپور افزود: برای دفاع از خودمان و برای اینکه شکرگزار نعمت انتخابات باشیم پای انتخابات بیاییم، اکنون قدر انتخابات را برخی مردم کشورهای عربی می دادند که آرزوی آن را دارند.

وی ادامه داد: جلیلی گزینه محرومان است و جمعه جنبش محرومان را در سراسر کشور خواهیم دید.

به گزارش ایرنا در این همایش همچنین سران برخی طوایف هم حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha