دعوت مسوولان سیستان و بلوچستان از مردم برای مشارکت در دور دوم انتخابات/ وعده دیدار؛ ۱۵ تیر

زاهدان - ایرنا - شمارش معکوس برای بزرگترین رویداد سیاسی آغاز شده و مسوولان دستگاه‌ها و نهادهای مختلف سیستان و بلوچستان، از مردم برای خلق حماسه ای ماندگار در دور دوم از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.

به گزارش ایرنا، با کشیده شدن انتخابات ریاست جمهوری به دور دوم، انتخاب نامزد نهایی کمی تخصصی‌تر شده و این امر لزوم مشارکت حداکثری پای صندوق‌های رای را دوچندان می‌کند.

حضوری حداکثری که از یک سو مایه خوشحالی دوستداران نظام و نشان از حمایت مردم داشته و از سوی دیگر هر انگشت جوهری خاری در چشم دشمنان و معاندانی است که همواره با توطئه‌های شوم و القای یاس و ناامیدی سعی در کاهش مشارکت مردم دارند.

زنگ چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در سراسر کشور از جمله سیستان و بلوچستان در حالی نواخته خواهد شد که مردمان صبور، غیور، ولایتمدار و مرزدار این خطه از کشور با وجود گرمای بیش از ۴۰ درجه سانتی گراد؛ اما باز هم پای کار نظام ایستاده و قرار دارند تا با حضور در عرصه سیاسی انتخابات با هر انگشت جوهری خود مشتی بر دهان یاوه گویان و تیری بر چشم بدخواهان نظام می زنند.

فردا ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ شکوه گرمای حضور مردم شیعه و سنی در گرم‌ترین شهرستان‌های کشور منجر به خلق حماسه‌ای باشکوه خواهد شد و این حضور مهر تایید بر دلبستگی به انقلاب است

چهاردهمین دوره انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری در پی شهادت آیت‌الله رئیسی راس ساعت هشت صبح روز ۸ تیرماه همزمان با سراسر کشور در سیستان و بلوچستان آغاز و مردم شیعه و سنی این خطه از کشور همچون همیشه منسجم و متحد در خلق حماسه ای با شکوه وارد میدان عمل شدند؛ اما این انتخابات به دور دوم کشید و اکنون مردم باید از بین دو کاندید فعلی آقایان «سعید جلیلی» و «مسعود پزشکیان» یک نفر را به عنوان رئیس جمهور منتخب انتخاب کنند.

مردمان پایتخت ایران اسلامی، شیعه و سنی برادرانه در کنار هم در همه صحنه‌ها و بزنگاه‌ها نقش آفرینی کرده‌اند همانگونه که برای پیروزی انقلاب نقش داشتند و از آن روزها تا کنون در تمامی صحنه ها پشتیبان و حامی نظام و انقلاب بوده‌اند، در صحنه‌های سیاسی نیز مردم سیستان و بلوچستان همواره مشارکت بالایی در انتخابات داشتند، در انتخابات ۱۱ اسفندماه سال گذشته این استان مشارکت ۴۳ درصدی و در اولین دور از انتخابات ریاست جمهوری در مرحله چهاردهم مشارکت ۴۰ درصدی را برای خود ثبت کرد.

با این وجود مسوولان و مدیران دستگاه‌ها و نهادهای مختلف سیستان و بلوچستان ضمن دعوت از مردم برای مشارکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، حضور حداکثری پای صندوق‌های رای را نشان وفاداری به این نظام و انقلاب و همچنین انتخاب فردی کارآمد دانستند که بتواند سکان‌دار ریاست جمهوری این کشور باشد.

دعوت مسوولان سیستان و بلوچستان از مردم برای مشارکت در دور دوم انتخابات/ وعده دیدار؛ ۱۵ تیر

تحقق منویات رهبر معظم انقلاب با مشارکت حداکثری در انتخابات

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان ضمن دعوت از ورزشکاران و جوانان برای حضور در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: اکنون فرازی دیگر از تاریخ باشکوه انقلاب اسلامی را در پانزدهمین روز تیرماه ۱۴۰۳ در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو داریم و شکی نیست بصیرت ملی، غیرت دینی و وحدت همگانی در مردم ایران متجلی شده و با مشارکت گسترده پای صندوق‌های رای، اعتماد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اثبات می‌رسانند تا مردم‌سالاری دینی در قالب این آزمون مهم، شفاف‌تر از همیشه، بروز و ظهور یابد.

عباس شیبک افزود: جامعه ورزش و جوانان در استمرار همراهی‌های گذشته با اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی، با شور و شعار وصف‌ناپذیر، زمینه‌ی حماسه‌ای ماندگار را بوجود می‌آورند تا پیروزی ملت ایران بار دیگر به ارمغان آید.

وی ادامه داد: باید در استمرار حضور عزتمندانه مردم در دوره‌های گذشته انتخابات، در برهه با اهمیت کنونی نیز حضور باشکوهی در انتخابات داشته باشیم و به تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در مشارکت گسترده جامه‌ عمل بپوشانیم.

دعوت مسوولان سیستان و بلوچستان از مردم برای مشارکت در دور دوم انتخابات/ وعده دیدار؛ ۱۵ تیر

صنعتگران و تجار پای کار انقلاب

مدیرکل صنعت، معدن وتجارت سیستان و بلوچستان ضمن دعوت از مردم بویژه خانواده بزرگ صنعت ، معدن و تجارت استان در انتخابات ریاست جمهوری ۱۵ تیرماه سال ۱۴۰۳ بر حضور حداکثری پای صندوق های رای تاکید کرد و گفت: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «حضور در انتخابات به عنوان وظیفه شرعی است»، بار دیگر عزت، عظمت و اقتدار میهن اسلامی را به رخ جهانیان نشان خواهیم داد.

ایرج حسن پور اظهار کرد: بی‌تردید حضور حداکثری همه اقشار جامعه بویژه خانواده بزرگ صنعت، معدن، تجارت، در پای صندوق‌های رأی در روز انتخابات پیش رو ، می تواند سرنوشت مدیریت کشوری مقتدر و درخور شایستگی‌ ملت ایران رقم بزند و شاهد موفقیت ها و افتخارات بیشترو توسعه یافته خواهیم بود.

وی ادامه داد: خانواده بزرگ صنعتگران، معدنکارن، تجار و بازرگانان، اصناف و بازاریان، کارکنان اداره کل صمت و بخش‌های هم خانواده بار دیگر وفاداری خود را نسبت به نظام و قوای سه گانه و همچنین لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب جهت حضور حداکثری در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در روز جمعه ۱۵ تیرماه سال جاری نقش آفرینی خود را نشان خواهند داد.

دعوت مسوولان سیستان و بلوچستان از مردم برای مشارکت در دور دوم انتخابات/ وعده دیدار؛ ۱۵ تیر

دعوت رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان به مشارکت در دور دوم انتخابات

رئیس دانشگاه پیام نور سیستان و بلوچستان ضمن دعوت از مردم برای مشارکت در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند بی‌شک تداوم این مشارکت و حضور آگاهانه ملت در دور دوم رویداد ملی انتخابات، موجب یاس بیشتر بدخواهان کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تقویت توان و امید دوستداران آرمان‌های بلند نظام اسلامی در سراسر جهان خواهد شد.

ابوالفضل توسلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: بدون شک رای تک تک افراد، نقشی موثر در جهت تحکیم اقتدار و عزت ملی، پیشرفت و تعالی کشور و همچنین تحقق آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی خواهد داشت.

وی تاکید کرد: صمیمانه از تمام واجدان شرایط شرکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری تقاضا داریم با خلق حماسه‌ای دیگر و با انتخاب رئیس جمهوری اصلح، جهادی، خستگی ناپذیر و انقلابی، مسیر رشد و پیشرفت کشور را هموارتر سازند.

دعوت مسوولان سیستان و بلوچستان از مردم برای مشارکت در دور دوم انتخابات/ وعده دیدار؛ ۱۵ تیر

پاسداشت خون شهدا با حضور در دور دوم انتخابات

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به حادثه تروریستی جکیگور، وظیفه ما برای حضور در پای صندوق های رای سنگین تر شد و باید با حضوری دوباره نگذاریم خون شهدای انتخابات و حافظین رای مردم پایمال شود.

علیرضا قاسمی افزود: حادثه تروریستی جکیگور و به شهادت رساندن حافظان رای مردم، اقدامی بی شرمانه عده ای کوردل بود که به دلیل خشم ناشی از حضور پرشور مردم ولایت مدار و انقلابی در پای صندق های رای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اینگونه سر باز زد و تعدادی از فرزندان میهن را به شهادت رساند.

وی بیان کرد: قطعا این اقدام ترسی در دل مردم ولایت مدار ایران اسلامی ایجاد نخواهد کرد بنابراین باید در روزهای پیش رو با حضور قدرتمندتر و پرشور تر در دور دوم انتخابات علاوه بر شادی روح شهدای انتخابات، مشتی محکم بر دهان این تروریست ها و یاوه گویان کوردل زد تا بیاد داشته باشند که مردم همیشه و در همه شرایط پاسدار و وام دار خون شهدای خود هستند.

دعوت مسوولان سیستان و بلوچستان از مردم برای مشارکت در دور دوم انتخابات/ وعده دیدار؛ ۱۵ تیر

مشارکت مردم در انتخابات، گفتن نه به دشمن و لازمه اقتدار نظام

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو گفت: مشارکت مردم در انتخابات بسیار با اهمیت و در واقع گفتن "نه" به دشمن و لازمه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.

محمد کرمی اظهار کرد: حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در واقع یک نه محکم به دشمن است و باعث می‌شود همه برنامه‌ریزی‌های دشمن بر علیه نظام جمهوری اسلامی نقش بر آب شود.

وی با بیان اینکه انتخابات یک فرصت است و باید از این فرصت استفاده کرد، تصریح کرد: سلامت و امنیت انتخابات بسیار مهم است و همه دستگاه‌های اجرایی به عنوان مجریان و برگزارکنندگان انتخابات با تامین امکانات مورد نیاز باید کمک کنند که یک انتخابات پرشور و در عین سلامت و امنیت برگزار شود.

استاندارسیستان و بلوچستان بیان کرد: خبر شهادت دو نفر از نیروهای دست‌اندرکار در امر انتخابات در جمعه گذشته به دست اشرار کوردل کام همه ما را تلخ کرد اما عاملان این جنایت شناسایی شده اند و به سزای عملشان خواهند رسید.

وی اظهار کرد: این تحرکات ناجوانمردانه و برخورد دوگانه غرب در امر برگزاری انتخابات و توهین خودفروخته ها به رای دهندگان در پای صندوقهای رای در خارج از کشور نشان از درماندگی دشمن در برابر نظام جمهوری اسلامی ایران است.

کرمی عنوان کرد: با همه این‌ سنگ اندازی‌ها و فراز و نشیب‌ها، آینده روشن و از آن اسلام عزیز و انقلاب اسلامی خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha