پیشگامی جامعه ورزش سیستان و بلوچستان برای حضور در انتخابات؛ اقتدار ملی رهاورد حضور حداکثری

 زاهدان - ایرنا - جامعه ورزش سیستان و بلوچستان با بیان اینکه اقتدار ملی رهاورد حضور حداکثری در انتخابات است، گفتند: حضور غرورانگیز ملت حماسه ساز ایران بویژه مردم شیعه و سنی این استان در انتخابات ریاست جمهوری، ‌برگ زرین دیگری از دفتر رشادت و وفاداری به انقلاب اسلامی است. 

به گزارش ایرنا، کمتر از ۲۴ ساعت دیگر باقی مانده و در آستانه آزمونی دیگر از تجلی مردم سالاری دینی، استحکام پایه‌های نظام اسلامی، ترویج و گسترش فرهنگ دینی و شور و شعور حسینی در عرصه مهم و سرنوشت ساز انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری قرار داریم.

از باب تکلیف شرعی و وظیفه عمومی با حضور پرنشاط و حداکثری خویش، بار دیگر شور و شعور انقلابی ایرانیان عزیز را تجلی بخشیده تا با انتخاب رئیس جمهوری اصلح، رسیدن به قله‌های سرافرازی ادامه یابد؛ چرا که این روزها دیدگان منتظر دوستداران ایران و انقلاب اسلامی و چشمان شیطانی دشمنان پیشرفت و استقلال ملت و کشور، به حضور پرشور مردم و اقشار مختلف در این انتخابات دوخته شده است.

مشارکت بالا در انتخابات نشانگر اقتدار ملی

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا ضمن دعوت از مردم بویژه جامعه ورزشکاران برای مشارکت حداکثری پای صندوق های رای، بیان کرد: در هشتم تیرماه جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان همچون سایر اقشار مردم، با حضور میلیونی خود در پای صندوق‌های رای ثابت خواهند کرد تا پای عشق و تعهد خود به رهبر فرزانه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

عباس شیبک با بیان اینکه مشارکت بالا در انتخابات نشانگر اقتدار ملی است، افزود: حضور پر شور و شعور مردم در انتخابات، تجدید میثاقی با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، رهبر فرزانه و شهدای گرانقدر انقلاب است.

وی به نقش مؤثر جامعه ورزشی در جلب افکار عمومی بویژه دعوت از مردم اشاره کرد و ادامه داد: کشور در مرحله حساس و تعیین کننده‌ای قرار گرفته و مردم باید با آگاهی و هوشیاری انتخاب خود را انجام دهند.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان تاکید کرد: نخبگان ورزش باید با ورود خود به حوزه رقابت‌های انتخاباتی برای ایفای وظیفه و ادای تکلیف همگانی گام بردارند.

پیشگامی جامعه ورزش سیستان و بلوچستان برای حضور در انتخابات؛ اقتدار ملی رهاورد حضور حداکثری

تشکیل دولت قوی با مشارکت بالا در انتخابات

رئیس هیات تکواندو سیستان و بلوچستان ضمن دعوت از همگان برای مشارکت در عرصه انتخابات و انتخاب فرد اصلح، گفت: مشارکت بالا در عرصه انتخابات، منجر به تشکیل دولت قوی می‌شود.

محمدرضا طاهری نسب افزود: بدرقه تاریخی شهدای خدمت حاوی پیامی اساسی و انسانی بود، مردم برای خدمتگزاران صادق و امین خویش، احترامی وصف ناشدنی قائل هستند و خدمات بی شمار آنها را هیچ گاه فراموش نخواهند کرد.

وی تاکید کرد: مردم همیشه در صحنه و خداباور ایران، دیگر بار و در روز هشتم تیرماه، به واسطه فقدان رئیس جمهور مغتنم، باید در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم شرکت کرده و با انتخابی شایسته، فردی اصلح، کاردان، ساده زیست، انقلابی و از همه مهمتر، معتقد به اصول اساسی نظام اسلامی را برای این جایگاه حساس انتخاب کنند.

رئیس هیأت تکواندو سیستان و بلوچستان گفت: بی شک، مشارکت بالا در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری، می‌تواند به تشکیل دولتی قوی و با پشتوانه مردمی منجر شده و در عرصه‌های ملی و بین المللی باعث تولید قدرت برای ایران شود.

ایران قوی؛ مستلزم حضور حداکثری

نابغه کشتی و قهرمان ملی پوش و مدال پرافتخار سیستان و بلوچستان هم بیان کرد: در چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهم کرد و به فردی رای خواهم داد که اصلح باشد.

امید آرامی گفت: رای می‌دهم برای ایران قوی؛ چرا که تحقق این امر مهم مستلزم حضور حداکثری است.

محبوبه سنچولی بازیکن تیم کبدی ملی ایران گفت: به عنوان عضوی از جامعه بزرگ ورزش در انتخابات شرکت و همه را دعوت به مشارکت حداکثری می کنم؛ چرا که حضور حداکثری با انتخاب فردی اصلح ،کشوری مقتدرتر به دنبال دارد.

پیشگامی جامعه ورزش سیستان و بلوچستان برای حضور در انتخابات؛ اقتدار ملی رهاورد حضور حداکثری

نذر رای برای شهید رئیسی

یکی از بانوان قهرمان کونگ فو کشور و ورزشکار سیستان و بلوچستان اظهار کرد: به حرمت خون شهیدان بویژه شهدای خدمت پای صندوق های رای حضور پیدا خواهم کرد.

سحر حسینی گفت: رای خود را نذر شهید جمهور می‌کنم و با حضور پرشور در انتخابات دشمن را در اهداف و توطئه های شومش ناکام خواهم گذاشت.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «دلم برای رئیسی سوخت»، تاکید کرد: عهد کرده ام این راه را ادامه دهم و با انتخابی درست و آگاهانه رای خود را نسوزانم تا دل دشمن شاد نشود؛ بنابراین با شرکت در پای صندوق های رای و انتخابی اصلح تا پای جان برای وفای به عهد خود می‌کوشم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha