استاندار فارس: امنیت و صیانت از رای مردم را اصلی اساسی می‌دانیم

شیراز- ایرنا- استاندار فارس با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در روز جمعه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ گفت: در این انتخابات همانند مرحله نخست، تامین امنیت صندوق های رای و صیانت از آرای مردم به عنوان یک اصل اساسی در دستور کار تمام عوامل برگزاری انتخابات قرار دارد.

به گزارش پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، محمد هادی ایمانیه در پایان جلسه ستاد انتخابات این استان در شیراز افزود: برگزاری چهار انتخابات ظرف مدت چهار ماه، بیانگر نقش اساسی مردم در تعیین سرنوشت کشور است.

وی، ضمن قدردانی از حضور مردم این استان در مرحله نخست این انتخابات ادامه داد: بعید می دانم کشوری در دنیا باشد که در عرض چهار ماه چهار انتخابات برگزار کرده باشد که این نشانگر نگاه جمهوری اسلامی به مردم و نقش آنها تعیین سرنوشت خودشان است.


استاندار فارس گفت: در انتخابات پیش رو افزون بر ۹۰ هزار نفر در قالب گروه‌های اجرایی، نظارتی و تامین امنیت در زمینه برگزاری انتخابات تلاش و همکاری خواهند کرد.

ایمانیه، با اشاره به استقرار سه هزار و ۵۰۰ صندوق رای گیری در تمام نقاط استان فارس افزود: هم امنیت صندوق ها و هم سلامت انتخابات همواره مورد تاکید بوده و در جمعه پیش رو نیز این مهم مورد توجه خواهد بود.

وی ادامه داد: تاکنون گزارشی مبنی بر تخلف در برگزاری انتخابات و تبلیغات به اینجانب گزارش نشده که این موضوع نشان دهنده عزم جدی برگزارکنندگان انتخابات برای رعایت اصل بی طرفی و تحقق نگاه رهبر معظم انقلاب مبنی بر امانت بودن صندوق ها نزد مجریان برگزاری انتخابات است.

او اظهار کرد: به این فرمایش معظم له به عنوان یک امر اعتقادی توجه داریم و امیدواریم در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم نیز به همین ترتیب، با رعایت اصل بی‌طرفی، از رای مردم امانتداری کنیم.

وی، ضمن دعوت از مردم استان فارس برای حضور پرشورتر در مرحله دوم انتخابات افزود: انتظار است که فارسی ها که مردمانی فهیم، با معرفت، بادقت و با درایت هستند در تعیین سرنوشت کشورشان مشارکت خوب و برجسته‌ای داشته باشند و نقش و جایگاه ملی استان را همچنان برجسته نگه دارند.

مرحله دوم از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، جمعه ۱۵ تیرماه ۱۴۰۳ (فردا) در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha