دعوت امام جمعه، نماینده خبرگان رهبری و استاندار یزد از مردم برای حضور در انتخابات

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و استاندار یزد در پیامی مشترک عموم مردم را به حضور باشکوه در انتخابات ۱۵ تیرماه دعوت کردند.

به گزارش شامگاه پنجشنبه ایرنا، در پیام مشترک پیام آیت الله محمدرضا ناصری ، آیت الله ابوالقاسم وافی و مهران فاطمی آمده است: حضور شکوهمندانه مردم عزیز، ولایتمدار و قدرشناس استان در انتخابات هشتم تیرماه و قرار گرفتن یزد در زمره استان‌های ممتاز در عرصه مشارکت سیاسی با نصاب مشارکت قریب به ۶۰ درصد، نشانه روشنی از اوج بصیرت و آگاهی مردم شریف این سامان است.

در ادامه آمده است: اینک که در آستانه برگزاری مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری قرار گرفته ایم بی شک اهمیت و حساسیت این رویداد عظیم در عرصه مردم سالاری دینی برای آینده کشور و حرکت به سمت قله‌های عزت و افتخار برجسته و آشکار است و مشارکت باشکوه و حماسه گون مردم عزیز در این انتخابات تضمین کننده اقتدار و عزت ملی بوده و دشمنان اسلام و انقلاب و بدخواهان این مرز و بوم مقدس اسلامی را مایوس خواهد کرد.

این پیام می‌افزاید: لذا از آحاد مردم شریف و فداکار استان دارالعباده و دارالعلم یزد دعوت می‌شود تا با تجدید حضور باشکوه خود در انتخابات هشتم تیرماه این بار نیز در ۱۵ تیرماه در پای صندوق‌های رای حضور یافته و با شور و شعوری آگاهانه و باشکوه، خالق تصویر زیبای دیگری در تاریخ پرتلالو استان تاریخی باشند. ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور آیت الله دکتر رئیسی(ره) و شهدای خدمت، صحت، سلامتی و توفیق روزافزون همگان را در پرتو آرمان‌های متعالی امام راحل عظیم الشان(ره) و در راستای منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه حضرت دوست مسئلت می‌نماییم.

به گزارش ایرنا، دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمعه ۱۵ تیرماه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha