انتخابات و مشارکت مردمی لازمه استمرار پیشرفت سیستان و بلوچستان است

زاهدان - ایرنا - معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مردم عزیز به این بلوغ سیاسی رسیده‌اند برای اینکه فرآیند توسعه در استان استمرار داشته باشد نیاز است در انتخابات شرکت کنند.

رضا شریفی روز جمعه در پای صندوق اخذ رای در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: خدا را شاکریم یک هفته پرکار برای همکاران بویژه در ستاد انتخابات به سر رسید.

وی با اشاره به اینکه امروز ۱۵ تیر روز سرنوشت سازی برای ملت ایران است تصریح کرد: با یک انتخاب دیگر ان شا الله برای ایران قوی و استانی آباد قدم برداریم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: در حوزه ستاد انتخابات چهار راهبرد و ارکان راهبردی که رهبر معظم انقلاب فرمودند را دنبال می‌کنیم و در این راستا تلاش شده در فضای رقابتی در حوزه سلامت انتخابات، امنیت و مشارکت کم نگذاریم و کم فروشی نکنیم.

وی ادامه داد: مردم سیستان و بلوچستان به این بلوغ سیاسی رسیده‌اند که باید برای اینکه فرآیند توسعه در استان استمرار داشته باشد نیاز است در این انتخابات شرکت کنند و پای صندوق رای حضور پررنگ و قوی داشته باشند.

شریفی افزود: امروز همه دنیا چشمش به انتخابات ما است، امروز دوربین های همه دنیا به سمت انتخابات ایران است و سیستان و بلوچستان هم سهم بسزایی در این انتخابات دارد که باید با حضور پر شور خود نشان دهیم که همچنان پای کار نظام هستیم.

به گزارش ایرنا، فرآیند برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران پس از تأیید صلاحیت ۶ نفر از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری از سوی شورای نگهبان، در تاریخ بیستم خردادماه، رقابت بین مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف به عنوان نامزدهای واجد شرایط چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، آغاز شد و پس از انصراف قاضی زاده هاشمی و زاکانی از صحنه رقابت، انتخابات میان چهار نامزد باقی مانده در هشتم تیرماه برگزار شد. با اعلام نتایج رسمی انتخابات تا پیش از ظهر شنبه ۹ تیرماه، انتخابات به دور دوم کشیده شد که طبق قانون، یک هفته بعد یعنی امروز ۱۵ تیرماه برای بار دوم باید رای گیری انجام شود.

مردم مومن و ولایت‌مدار سراسر استان آمده اند تا با حضوری آگاهانه در پای صندوق‌های رأی سرنوشت کشور خود را برای چهار سال آینده مشخص کنند.

مردم سیستان و بلوچستان در انتخابات دوره قبل ریاست‌جمهوری جمهوری که در هشتم تیرماه برگزار شد مشارکت ۴۰ درصدی به ثبت رساند و حالا طبق نظرسنجی ها در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۱۵ تیرماه این رکورد شکسته خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha