شعب اخذ رای برای معلولان و سالمندان مازندران تعبیه شد

ساری- ایرنا- مدیر کل بهزیستی مازندران از در نظر گرفتن شعب اخذ رای مناسب سازی شده برای معلولان، جانبازان و سالمندان استان برای رای گیری از این اقشار خبرداد.

فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت : ۶۸ شعبه اخذ رای ویژه افراد دارای معلولیت، سالمندان و جانبازان در ساختمان‌ها و اماکن مناسب سازی شده سراسر استان مازندران تعبیه شده است.

وی ادامه داد: در تمامی شهرستان‌های استان، شعب اخذ رای برای افراد دارای معلولیت، سالمندان و جانبازان در ساختمان‌ها و اماکن مناسب سازی شده قرار داده شد.

مدیر کل بهزیستی مازندران گفت: این اقدام با هدف سهولت در اخذ رای این افراد انجام شده و مشارکت حداکثری این قشر را به دنبال دارد.

بهزیستی مازندران ۶۲ هزار معلول را زیرپوشش دارد.

همچنین ۱۵درصد جمعیت سه میلیون و ۲۰۰هزار نفری مازندران سالمند هستند و این استان ۳۴هزار جانباز دارد.

به گزارش ایرنا، مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز صبح در سه هزار و ۲۲۸ شعبه ثابت و سیار اخذ رای مازندران همراه با سراسر کشور آغاز شد و امروز ۲ میلیون و ۴۸۸ هزار و ۸۷۸ جمعیت واجد شرایط استان فرصت دارند تا آرای خود را برای انتخاب رئیس‌جمهور نهم به نام یکی از ۲ نامزد راه یافته به این مرحله یعنی مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به صندوق بیندازند.

در مرحله نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یک میلیون و ۴۳ هزار و ۵۷۰ مازندرانی پای صندوق‌های رفتند مشارکت انتخاباتی ۴۲.۰۳ را ثبت کردند. محمدباقر قالیباف نیز با ۱۳۲ هزار و ۱۵۱ رای (۱۳ درصد آرا) و مصطفی پورمحمدی با ۹ هزار و ۶۲۹ رای (یک درصد آرا) در رتبه‌های بعدی انتخاب مردم این استان قرار گرفتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha