۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۱:۰۵
کد خبرنگار: 860
کد خبر: 85529703
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار بروجرد: حضور حداکثری مردم مشارکت در سرنوشت جامعه است

بروجرد - ایرنا - فرماندار بروجرد گفت: مشارکت حداکثری مردم نوعی مشارکت در تعیین سرنوشت خود و جامعه است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسلم مرادی روز جمعه در مسجد فاطمه زهرا(س) شهرک اندیشه بروجرد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با همراهی و حضور و مشارکت مردم مرحله اول چهاردهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری به بهترین نحو برگزار شد و در مرحله دوم نیز از مردم می خواهیم که با حضور در پای صندوق های رای این تکلیف را به جا آورند.

وی افزود: حضور و مشارکت مردم در پای صندوق های رای به این معنی است که مردم در یک تصمیم گیری بسیار مهم برای کشور و تعیین سرنوشت خود مشارکت می کنند.

فرماندار بروجرد با بیان اینکه ۲۷۰ شعبه اخذ رای در شهرستان تدارک دیده شده است، بیان کرد: این شعب در تمام نقاط از ابتدای صبح و با آغاز رای گیری در حال جمع آوری آرای مردم هستند.

مرادی تاکید کرد: ۶ هزار نیروی انسانی در حال انجام وظیفه هستند تا بتوانند به نحو مطلوبی آرای مردم شهرستان را جمع آوری کنند.

وی با بیان اینکه صندوق های سیار به تمام نقاط شهرستان ارسال شده است، ادامه داد: با طراحی انجام شده تمام نقاط از جمله مناطق عشایری و دورافتاده و روستاییان و در تمام نقاط صندق های سیار و ثابت وجود دارد.

وی اضافه کرد: برنامه ریزی و طراحی به گونه ای صورت گرفته که حتی دوراتفاده ترین نقاط هم صندوق سیار به آن مناطق فرستاده می شود.

فرماندار بروجرد یادآور شد: فرایند انتخابات قانونی دارد و بر این اساس مردم فقط می توانند با کارت ملی جدید و شناسنامه رای بدهند و کارت های ملی قدیمی ابلاغ شده که رای گیری با آنها انجام نشود.

برای مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان لرستان یک هزار و ۶۳۸ صندوق اخذ رای پیش بینی شده است و ۲۵ هزار نفر مسولیت انجام فرآیند رای گیری را بر عهده دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha