۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۱۲
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85529723
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

انتظار عمل پس از وفای به عهد

۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۱۸:۱۲
کد خبر: 85529723
انتظار عمل پس از وفای به عهد

رشت - ایرنا - معنای انتخابات در همه جا یکسان است و مختصات آن در تعیین سرنوشت جامعه بر همه پیداست؛انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به دور دوم رسید و گیلانیان این بار پرشورتر از دور نخست حضور یافتند و تاکید کردند: وفای به عهد حضور، از ما بود و اینک پس از انتخاب، انتظارمان آن است رئیس جمهور منتخب قدم به عرصه عمل بگذارد و گره از مشکلات بگشاید.

به گزارش ایرنا، مشارکت برای حضور در دور دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از ساعت هشت صبح امروز جمعه پانزدهم تیرماه همزمان با سراسر کشور آغاز شده و لحظه به لحظه بیشتر می‌شود و گیلانیان از آن با عنوان حضوری برای عزت و سربلندی ایران و ایرانی یاد می کنند؛ مشارکت مردم در زمینه‌های مختلف جامعه تاثیر بسیاری در توسعه و پویایی جامعه دارد زیرا می توانند با حضور خود در سرنوشت کشورشان دخیل باشند تا بهترین شرایط را در ابعاد مختلف برای جامعه رقم بزنند.

انتخاب رئیس جمهور از سوی مردم موثرترین مشارکت است که در نظام جمهوری اسلامی این زمینه فراهم است تا مردم فرد موردنظر خود را برگزینند. در این راستا تعدادی از افرادی که روز جمعه در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در رشت حضور یافتند، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کردند که هیچ قدرتی قادر به شکست و یا تسلیم کردن ملت متحد و منسجم نیست و این اتحاد هم‌اینک در این انتخابات رقم زده شده است و پس از این حماسه حضور نوبت به رئیس جمهور منتخب می رسد که درد مردم را درک و به وعده هایشان عمل کند.

امام جمعه رشت: رقابت‌ها باید به رفاقت و همدلی تبدیل شود

عزت مردم و کشور مبنای انتخاب باشد

با انتخاب فرد اصلح، ایرانی آبادتر بسازیم

یکی از شرکت‌کنندگان در انتخابات دور دوم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ما وطنمان را دوست داریم و شرکت در انتخابات را وظیفه دانسته زیرا می دانیم در تعیین سرنوشت خود و کشورمان شرکت کنیم.

وی که خود را محمدرضا معرفی کرد، ادامه داد: ما باید در انتخابات مشارکت بالا داشته باشیم و با انتخاب فرد اصلح، ایرانی آبادتر بسازیم و چه خوب است همه مردم با چنین طرز تفکری در انتخابات حضور یابند.

این کارمند بازنشسته بیان کرد: هم اینک شرایط به گونه‌ای است که آینده کشور در دست مردم است؛ همه اقشار مختلف مردم باید از این فرصت نهایت بهره را ببرند تا سرنوشت کشور را رقم بزنند.

وی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر حضور پررنگ مردم وظیفه مسئولان را سنگین‌تر می کند زیرا مسئولان باید به شعار و وعده‌های خود عمل کنند و از فردای انتخابات تلاش کند تا به یکایک شعارهای انتخاباتی خود جامه عمل بپوشانند.

این شهروند اهل رشت بیان کرد: البته برخی از شعارها و وعده‌های کاندیداها فقط جنبه تبلیغاتی دارد و عملی نیست؛ به طور حتم مردم با اینگونه وعده‌ها نیز آشنا هستند پس کاندیدایی موفق‌تر است که شعارها و وعده‌هایش قابل اجرا باشد.

رئیس جمهور منتخب مردم را دریابد

یکی از جانبازان نیز که رای خود را به صندوق انداخته بود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ما آمدیم نشان دهیم، هستیم و به وظیفه خود به خوبی عمل می‌کنیم و انتظار است کاندیدایی که بعنوان رئیس جمهور انتخاب می‌شود به وظایف خود به درستی عمل کند.

وی افزود: من یک رزمنده هستم که همگام با سایر اقشار مردم و به عشق شهدا و به عشق سرافرازی مام میهن در انتخابات شرکت کردم و حتی اگر از آسمان آتش و سنگ هم ببارد دست از وظیفه بر نمی‌دارم؛ خوشبختانه امروز شاهدیم که حضور و مشارکت مردم نسبت به دور نخست پرشورتر و بیشتر است.

این جانباز دوران دفاع مقدس اضافه کرد: در انتخابات حضور یافتم تا بگویم که همانند دوران دفاع مقدس در میدان حاضرم و در آن دوران نیز مردم بودند که سینه‌های خود را سپر کردند و دشمن تا دندان مسلح را که از سوی همه کشورها حمایت می شد، شکست دادند.

وی بیان کرد: شرکت در انتخابات نیز همانند عملیات های دفاع مقدس است زیرا باعث خنثی کردن نقشه های شوم دشمنان می شود و به همین دلیل از همه مردم که برای حضور در انتخابات مردد هستند، تقاضا دارم که در این فریضه حضور یابند زیرا هیچ قدرتی قادر به شکست ملت متحد نیست

وی بیان کرد: شرکت در انتخابات نیز همانند عملیات های دفاع مقدس است زیرا باعث خنثی کردن نقشه‌های شوم دشمنان می‌شود و به همین دلیل از همه مردم که برای حضور در انتخابات مردد هستند، تقاضا دارم که در این فریضه حضور یابند زیرا هیچ قدرتی قادر به شکست ملت متحد نیست.

وی خاطرنشان کرد: اما رئیس جمهور نیز باید به وعده‌های خود عمل کند و در کابینه خود از نیروهای مجرب، متعهد و کارآمد سود ببرد و عملکردش همانند شهیدان رجایی و رئیسی باشد زیرا این ۲ رئیس جمهور شهید با عملکرد خود هیچگاه فراموش نخواهند شد.

این جانباز اهل شهرستان رشت افزود: مردم ما در همه صحنه‌ها نمره ۲۰ گرفتند و به طور حتم نمره امروزشان هم ۲۰ خواهد بود اما مردم و ما جانبازان از مسئولان رضایت کامل نداریم و به همین دلیل فردی که رئیبس جمهور می شود ضمن اینکه باید پیرو خط رهبری باشد، باید به فکر مردم و برطرف کردن مشکلات آنان هم باشد.

در امتداد راه شهدا در این انتخابات شرکت کردیم

بانویی که هم همسر شهید است و هم خواهر شهید حین انداختن رای خود به صندوق در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ما پای انقلاب ایستاده ایم و در امتداد راه شهدا امروز هم در انتخابات حضور داریم و معتقدیم اینک نیز در جنگ قرار داریم.

این بانوی گیلانی افزود: جنگ تحمیلی را با مشارکت مردم، جانفشانی شهدا و جانبازان با پیروزی پشت سر گذاشتیم و امروز نیز جنگ نرم و ترکیبی را شاهدیم که دشمنان برای ما طراحی کردند.

انتظار عمل پس از وفای به عهد

وی بیان کرد: مردم ما نیز همچنان پشت رهبر معظم انقلاب اسلامی و نظام ایستاده اند و مملکت خود را دوست دارند.

وی عنوان کرد: به دشمنان هم پیام می‌دهیم، ما همیشه در صحنه هستیم چنانکه امروز نیز این حضور پررنگتر از دور قبل است.

وی ب اشاره به رئیس جمهور آینده نیز بیان کرد: از فردی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می شود نیز انتظار داریم که مشکلات معیشتی و اقتصادی را با تدابیر و برنامه‌های اصولی و کاربردی برطرف کند.

وی به رئیس جمهور آینده نیز اشاره و بیان کرد: از فردی که به عنوان رئیس جمهور انتخاب می شود نیز انتظار داریم که مشکلات معیشتی و اقتصادی را برطرف کند و با تدابیر و برنامه‌های اصولی و کاربردی بتواند این مشکلات را برطرف کند

این همسر و خواهر شهید خاطرنشان کرد: رئیس جمهور آتی باید برای رونق تولید برنامه داشته باشد و بیش از همه به قشر جوان بها دهد و به فکر تسهیل ازدواج آنان باشد و از سویی بتواند به فکر همه اقشار جامعه باشد.

رئیس جمهور منتخب چاره اندیش مشکلات معیشت جوانان باشد

یکی دیگر از بانوان نیز که در دور دوم انتخابات ریاست جهوری حضور یافته بود به خبرنگار ایرنا گفت: به طور حتم امروز مردم ما به وظیفه خود به خوبی عمل خواهند کرد همانطور که طی سالهای اخیر سهم خود را در صحنه‌های مختلف به خوبی ادا کردند.

وی که خود را فاطیمه نامید، بیان کرد: البته ما باید کسی را انتخاب کنیم که متخصص و متعهد باشد و برای مشکلاتی که در جامعه وجود دارد، چاره بیندیشد و از جوانان و نخبگان نیز غافل نباشد و از وجود آنان به خوبی برای رفع مشکلات بهره ببرد.

این بانوی گیلانی خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌ها و مشکلات مهم جامعه ما مسائل اقتصادی و معیشتی است که متاسفانه باعث شده تا سن ازدواج افزایش و حتی میزان ازدواج نیز کاهش یابد.

وی گفت: یکی دیگر از مشکلات مهم جامعه وضعیت مسکن است و از رئیس جمهور منتخب انتظار است که در این خصوص برنامه‌های اجرایی مناسبی داشته باشد تا قشر ضعیف جامعه هم بتواند صاحب مسکن شوند و از پرداخت اجاره بها نجات یابند.

با توجه به نقطه نظرات این شهروندان، مردم ما در همه صحنه‌ها با اتحاد حضور می یابند زیرا هیچ قدرتی قادر به شکست ملت متحد نیست اما این مردم از رئیس جمهور منتخب نیز انتظار دارند که به وعده‌ها و شعارهای انتخاباتی خود پایبند باشد و با استفاده از نیروهای متخصص و متعهد، مشکلات موجود در جامعه را برطرف سازد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha