۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۹:۴۳
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85529461
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

شروعی پرشورتر در گیلان؛ ۱۷۹۶ نماینده ۲ نامزد درشعب اخذرای حضور دارند

رشت - ایرنا - مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گیلان اینبار پرشورتر کلید خورد و از همان ابتدای صبح و شروع اخذ رای شعب زیادی در سطح استان با حضور مردمی که در صف ایستاده بودند کار خود را آغاز کردند.

بسیاری از شعب اعم از روستایی و شهری در همین ساعات اولیه شاهد حضور مردمی است که می آیند تا انتخاب خود را برای جایگاه ریاست جمهوری ثبت کنند و به مرور هم بر تعداد حاضران در این صفوف  افزوده می شود.

رئیس ستاد انتخابات گیلان در همین رابطه به ایرنا گفت : طی یکساعت نخست رای گیری سه درصد مردم استان گیلان رای خود را به صندوق انداختند

محمدجلایی افزود : در این یک ساعت ۶۰هزار نفر معادل سه درصد واجدین شرایط استان آراء شان را به صندوقها ریختند که نسبت به همین زمان در مرحله نخست یک درصد بیشتر است.

وی ابراز امیدواری کرد: این روند تا آخر وقت رای گیری تداوم یابد و مردم استان هم تلاش کنند در ساعات اولیه و مدت زمان تعیین شده پای صندوق های اخذ رای حضور یابند تا به شکلی کار پیش رود که نیاز به تمدید نباشد.

وی عنوان کرد: مردم با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در همان ساعات اولیه مراعات حال خدمتگزاران و عوامل اجرایی را کرده ضمن آنکه در صورت اتمام سریعتر اخذ رای نتایج نیز زودتر اعلام شود.

وی با بیان اینکه تمام شعب اخذ رای در گیلان از ساعت هشت صبح امروز برای حضور مردم در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فعال هستند، افزود: امید است مردم با آرامش آرای خود را در صندوق های اخذ رای انداخته و کار نیمه تمام را به پایان برسانند که حتما انجام خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه عوامل سر صندوق ها در این دور افزایش یافته است، گفت : یک هزار و ۷۹۶ نماینده دو نامزد انتخابات در شعب اخذ رای حضور دارند.
رئیس ستاد انتخابات گیلان عنوان کرد: این یک هزار و ۷۹۶ نفر از سوی روسای ستاد تبلیغات نامزدها در استان بعنوان نماینده نامزد برای نظارت بر فرآیند اخذ رای و شمارش و تجمیع آرا در ۲ هزار و ۱۴۰ شعبه معرفی شده اند.

به گفته وی، گیلان ۲ هزار و ۶۸۸ شعبه اخذ رای دارد.

وی تصریح کرد: این اقدام سبب شفاف بودن کلیه فرآیندهای روز اخذ رای خواهد بود و این تعامل با ستادها تا پایان جمعبندی و اعلام نتایج آرا ادامه خواهد یافت.

جلایی گفت : بیش از ۲۲هزار نفر عوامل اجرایی دست اندرکار برگزاری انتخابات در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان گیلان هستند که متعهدانه از رای مردم بعنوان حق الناس و امانت پاسداری و محافظت می کنند.
رئیس ستاد انتخابات گیلان با اشاره به روند خوب فعالیت های تبلیغاتی در گیلان بیان کرد: روند تبلیغات در استان دوست شادکن و دشمن ناامیدکن بود و نفرت پراکنی و تهمت زنی نشد.

هزار و ۶۸۸ شعبه اخذ رای امروز (جمعه) همزمان با سراسر کشور آماده شورآفرینی و خلق حماسه‌ای دیگر از مردم انقلابی و همیشه در صحنه گیلان در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است، از مجموع شعب و صندوق‌های اخذ رای در گیلان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری؛ ۲ هزار و ۳۱۰ صندوق ثابت و ۳۷۸ صندوق نیز سیار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha