عروس و داماد گرمساری: آغاز زندگی مشترک را با حماسه مردم همزمان کردیم + فیلم

سمنان - ایرنا - عروس و داماد گرمساری ضمن مشارکت در انتخابات در دور دوم انتخابات چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری گفتند: تصمیم گرفتیم آغاز زندگی مشترکمان با مسیر انقلاب و فرمان رهبر معظم انقلاب همراه باشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عروس و داماد گرمساری در غرب استان سمنان پس از رای دادن در شعبه اداره تعزیرات گرمسار تاکید کردند: تصمیم گرفتیم آغاز زندگی مشترکمان با حرکت حماسی مردم همراه باشد و به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک بگوییم و در انتخابات شرکت کنیم.

این زوج که در ساعات اولیه رای گیری در شعبه اخذ رای حضور یافتند، یادآور شدند: امیدواریم به برکت حضور در انتخابات، زندگی مشترک ما متبرک شود.

۵۵ هزار و ۹۰۰ نفر در گرمسار واجد شرایط دادن هستند و میزان مشارکت مردم این شهرستان در دور اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۳۷ و سه دهم درصد بود.

به گزارش ایرنا، ۵۳۴ هزار و ۲۶ نفر در سمنان واجد شرایط رای دادن شامل ۲۷۰ هزار و ۲۴۸ نفر آقا و ۲۶۳ هزار و ۷۷۸ نفر خانم هستند.

۱۳۹ هزار و ۹۵۸ نفر در سمنان، ۱۷۲ هزار نفر در شاهرود، ۷۴ هزار و ۸۰۰ نفر در دامغان، ۵۵ هزار و ۹۰۰ نفر در گرمسار، ۱۲ هزار و ۷۰۰ نفر در آرادان، ۱۲ هزار و ۱۰۰ نفر در سرخه، ۳۴ هزار و ۵۰۰ نفر در مهدیشهر و ۳۱ هزار و ۶۰۰ نفر در میامی واجد شرایط رای دادن هستند.

استان سمنان در این انتخابات ۲۳ هزار و ۵۸۷ رای‌اولی داشت که قادر بودند نخستین مشارکت سیاسی را در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری تجربه کنند و از این تعداد ۱۲ هزار و پنج نفر پسر و ۱۱ هزار و ۵۸۲ نفر دختر محسوب می شوند.

به گزارش خبرنگار ایرنا از ستاد انتخابات سمنان، ۲۶۲ هزار و ۲۸۴ نفر معادل با ۴۹.۱۱ درصد از افراد واجد شرایط رای دادن این استان در دور نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مشارکت کردند.

واجدان شرایط برای رای دادن در چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری شامل متولدین پانزدهم تیر سال ۱۳۸۵ و قبل از آن، فقط با شناسنامه یا کارت ملی می‌توانند رای خود را به صندوق بیندازند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha