اصحاب فرهنگ و هنر آذربایجان شرقی پای کار انتخابات هستند

تبریز - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و نویسندگان پا به پای اقشار مختلف مردم پای کار انتخابات هستند.

به گزاش ایرنا، «سیدمحمدحسین بلاغی» روز جمعه در محل صندوق اخذ رای اصحاب فرهنگ و هنر در مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن تبریز در گفت و گو با خبرنگاران افزود: اصحاب فرهنگ، هنر و اندیشه امروز برای یکپارچگی، عزت و اقتدار ایران به میدان انتخابات ریاست جمهوری آمده اند.

وی اظهار کرد: امروز خوشحال هستیم که اصحاب فرهنگ، هنر، رسانه و نویسندگان پا به پای اقشار مختلف مردم پای کار انتخابات هستند و با حضور پرشور خود نشان دادند که در عین تنوع رنگارنگ فرهنگی بسیار شیرین، همه برای یکپارچگی، عزت و اقتدار ایران به میدان آمده و در انتخابات شرکت می کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی گفت: امروز حضور هنرمندان در ساعات اولیه انتخابات در پای صندوق های رای نشان داد که سرنوشت کشور برای این قشر تاثیرگذار، بسیار با اهمیت است و فارغ از رای به هر نامزد انتخابات ریاست جمهوری، عزت ایران مهمترین گزینه برای حضور پای صندوق های رای است.

بلاغی، ادامه داد: امید است اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه با بهترین انتخاب زمینه رشد، شکوفایی و تعالی بیش از پیش کشورمان را فراهم کنند.

صندوق اخذ رای ویژه هنرمندان از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۵ در محل مجتمع فرهنگی هنری ۲۹ بهمن تبریز مستقر بوده و پذیرای حضور هنرمندان و اهالی فرهنگ و رسانه است.

مرحله نخست چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه برگزار شد و مسعود پزشکیان و سعید جلیلی با کسب آرا بیشتر نسبت به رقبای دیگر، به مرحله دوم راه یافتند و در این مرحله هر نامزدی که بیشترین آرا را کسب کند رئیس دولت چهاردهم برای چهار سال خواهد بود.

مسعود پزشکیان و سعید جلیلی در این دور با هم رقابت می کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha