هر رای مردم سیلی محکمی بر دهان بدخواهان ایران اسلامی است

تبریز - ایرنا - فرمانده منطقه پدافند هوایی شمالغرب گفت: هر رای ملت سیلی محکمی بر دهان بدخواهان ایران اسلامی و یاوه‌گویان است.

به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ دوم «عباس عظیمی» روز جمعه پس از حضور در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری در گفت و گو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه مردم با شرکت در انتخابات این دوره، ایستادگی و اقتدار خود را به جهانیان نشان خواهند داد، افزود: اقتدار و شوکت سیاسی ملت ایران با حضور در انتخابات تجلی و معنا پیدا می‌کند.

وی اظهار کرد: در این راستا لازم است مردم با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای، عظمت ملت ایران را به رخ دشمنان کشیده و تمامی توطئه‌های آنان را خنثی کنند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمالغرب گفت: امید است مردم باز هم با حضور آگاهانه و مشارکت بالا در این دوره از انتخابات، آینده و پیشرفت قوی کشور را رقم بزنند.

سرتیپ دوم عظیمی، ادامه داد: مردم آذربایجان در طول تاریخ همواره برای عزت و سربلندی ایران اسلامی فداکاری و از جان گذشتگی های زیادی کرده اند و امروز با حضور بی بدیل در پای صندوق های اخذ رای، مسیر رشد و تعالی جمهوری اسلامی را همواره کرده و کشور را به سمت ایران قوی پیش خواهند برد.

وی با بیان اینکه کارکنان ولایی نیروی پدافند هوایی در مرحله اول چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حضور فعال و چشمگیری داشتند، یادآور شد: کارکنان این نیرو امروز نیز با شرکت در دور دوم انتخابات، آمادگی خود را برای حضور در عرصه های مختلف دفاع از کشور و نظام جمهوری اسلامی نشان می دهند.

مرحله نخست چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه برگزار شد و مسعود پزشکیان و سعید جلیلی با کسب آرا بیشتر نسبت به رقبای دیگر، به مرحله دوم راه یافتند و در این مرحله هر نامزدی که بیشترین آرا را کسب کند رئیس دولت چهاردهم برای چهار سال خواهد بود.

دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ساعت هشت صبح امروز/ جمعه/ پانزدهم تیر ماه آغاز شد و در استان آذربایجان شرقی ۵۰ حوزه انتخابیه با سه هزار و ۱۶۳ صندوق رای گیری برای اخذ رای اختصاص یافته که ۷۳۷ صندوق سیار است .

یکهزار و ۵۸۹ صندوق اخذ رای در آذربایجان شرقی شهری و ثابت بوده و ۳۵ صندوق سیار شهری نیز پیش بینی شده است.

۵۰ هزار نفر نیروی اجرایی کار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان را بر عهده دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha