۱۵ تیر ۱۴۰۳، ۲۱:۰۲
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85530606
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

مشارکت دور دوم انتخابات در گیلان جشن حضور مردم شده است

رشت - ایرنا - رئیس ستاد انتخابات گیلان با اشاره به حضور پرشور و پررنگ مردم استان پای صندوق‌های اخذرای گفت: مشارکت مردم انقلابی و ولایتمدار استان تا این لحظه از دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیشتر از دوره نخست و جشن حضور مردم شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد جلایی جمعه شب در ستاد انتخابات گیلان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از ۱۲ ساعت از روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری می گذرد و مردم استان همگام با سایر هموطنان پرشور پای صندوق های اخذ رای حاضر شدند.

وی با بیان اینکه استقبال پرشور مردم گیلان برای شرکت در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری از همان ساعات اولیه آغاز رای گیری پای صندوق های اخذ رای مشاهده شد افزود: پیش بینی می شد که حضور مردم نسبت به هفته قبل بیشتر شود که تحقق یافت.

رئیس ستاد انتخابات گیلان با اشاره به خلق جلوه‌های زیبای حضور مردم پای صندوق های اخذ رای اظهار کرد: مردم با حضور پرشور، پررنگ و در صفوف فشرده پای صندوق های اخذ رای جلوه های زیبایی را به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه انتخابات تبدیل به جشن حضور مردم شده و گروه های سنی مختلف پرشور حضور یافتند اضافه کرد: گروه های سنی ۸۵ تا بیش از ۹۵ سال، حضور رای اولی ها و جوانان ۱۸ تا ۲۵ سال از جلوه های زیبای انتخابات گیلان است.

رئیس ستاد انتخابات گیلان از مردم خواست تا منتظر تمدید بعدی و پایانی نباشند و در فرصت تعیین شده پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شوند.

۲ هزار و ۶۸۸ شعبه اخذ رای امروز (جمعه) همزمان با سراسر کشور آماده شورآفرینی و خلق حماسه‌ای دیگر از مردم انقلابی و همیشه در صحنه گیلان در مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است، از مجموع شعب و صندوق‌های اخذ رای در گیلان برای برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری؛ ۲ هزار و ۳۱۰ صندوق ثابت و ۳۷۸ صندوق نیز سیار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha