فعال سیاسی: مشارکت انتخاباتی هدایتگر مناسبات بین المللی است

قزوین - ایرنا - دبیر ائتلاف پیروان ولایت قزوین گفت: مشارکت انتخاباتی تاثیر بسزایی در روابط خارجه جمهوری اسلامی ایران دارد و هدایتگر مناسبات بین المللی است.

محمدحسین شفیعی‌ها شامگاه جمعه با حضور در میز احزاب واقع در ستاد انتخابات استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دوره قبل و این دوره فرمودند که حضور مردم در عرصه انتخابات نقطه قوت نظام بوده و باعث استحکام نظام مخصوصا در راهبرهای سیاست خارجی خواهد بود.

وی اضافه کرد: افزایش مشارکت انتخاباتی برای نظام جمهوری اسلامی در جریانات بین المللی و سیاست های خارجی نقش موثری خواهد داشت و ما هرچقدر که بتوانیم مردم را در عرصه‌های سیاسی وارد کنیم،قدرت چانه زنی ایران در عرصه جهانی را افزایش خواهیم داد.

شفیعی‌ها ادامه داد: به طور قطع عناصر بیرون از نظام در جهان حساب روی مشارکت انتخاباتی مردم ایران تمرکز کرده‌اند و حضور کم در پای صندوق‌های رای آسیب زا تلقی می‌شود.

این فعال سیاسی اصولگرا بیان کرد: ایران برای رشد و توسعه کشور به روابط خارجی با دنیا نیاز دارد که مهم ترین پشتوانه این روابط مشارکت سیاسی مردم در عرصه انتخابات است.

شفیعی‌ها خاطرنشان کرد: امروز خبرهایی از استان قزوین شنیدیم که تا الان مزان مشارکت انتخاباتی از میزان دوره نخست انتخابات عبور کرده است که باید قدرددان مردم باشیم.

دبیر ائتلاف پیروان ولایت قزوین یادآور شد: فارغ از اینکه کدام یک از ۲ نامزد نهایی پیروز انتخابات ریاست جمهوری باشند، برای نظام جمهوری اسلامی ایران افزایش مشارکت مردم در پای صندوق رای نقطه قوت نظام محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha