اوج مشارکت مردم مازندران در انتخابات

ساری - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران از اوج موج مشارکت مردم این استان در پای صندوق های اخذ رای خبرداد.

قاسم عزیززاده گرجی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگاران مستقر در در محل ستاد انتخابات استان در استانداری اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن زمان پایانی اخذ رای، شاهد حضور پرشور مردم در شعبات اخذ رای هستیم و هر لحظه بر جمعیت شرکت کنندگان در انتخابات نیز افزوده می شود.

وی اظهار کرد: طبق گزارش های دریافتی از شعبات اخذ رای در سطح استان و همچنین با بازدیدهای میدانی صورت گرفته، میزان مشارکت مردم این استان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، روند افزایشی دارد.

اوج مشارکت مردم مازندران در انتخابات

رییس ستاد انتخابات استان اظهار کرد: طبق گزارش های دریافتی و با بازدیدهای مبدانی صورت گرفته، مردم دیار علویان در این دوره از انتخابات در مقایسه با مدت مشابه انتخابات گذشته، با مشارکت بیشتری شرکت کرده اند و این نویدبخش است.

گرجی تصریح کرد: تاکنون هیچگونه گزارش مبنی بر تخلفات انتخابات در سطح استان مشاهده و گزارش نشده است.

وی از اقشار مختلف مردم خواست تا فرصت باقیمانده با شرکت گسترده در انتخابات، به کاندیدای مورد نظر خود رای دهند.

وی ادامه داد: مشارکت پرشور مردم در انتخابات اقتدار بیش از پیش نظام اسلامی را به همراه خواهد داشت و باعث شکست توطئه های دشمنان خواهد شد.

به گزارش ایرنا، مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز صبح در سه هزار و ۲۲۸ شعبه ثابت و سیار اخذ رای مازندران همراه با سراسر کشور آغاز شد و امروز ۲ میلیون و ۴۸۸ هزار و ۸۷۸ جمعیت واجد شرایط استان فرصت دارند تا آرای خود را برای انتخاب رئیس‌جمهور نهم به نام یکی از ۲ نامزد راه یافته به این مرحله یعنی مسعود پزشکیان و سعید جلیلی به صندوق بیندازند.

در مرحله نخست چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یک میلیون و ۴۳ هزار و ۵۷۰ مازندرانی پای صندوق‌های رفتند مشارکت انتخاباتی ۴۲.۰۳ را ثبت کردند. محمدباقر قالیباف نیز با ۱۳۲ هزار و ۱۵۱ رای (۱۳ درصد آرا) و مصطفی پورمحمدی با ۹ هزار و ۶۲۹ رای (یک درصد آرا) در رتبه‌های بعدی انتخاب مردم این استان قرار گرفتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha