پیام تبریک دبیرکل سازمان همکاری شانگهای به پزشکیان

تهران- ایرنا- دبیرکل سازمان همکاری شانگهای در بیانیه‌ای پیروزی مسعود پزشکیان را در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران به وی تبریک گفت.

به گزارش ایرنا، ژانگ مینگ روز شنبه در این بیانیه اظهار داشت: جناب پزشکیان اجازه دهید پیروزی قانع کننده شما را در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران تبریک بگویم؛ ما باور داریم تحت ریاست جمهوری شما جمهوری اسلامی ایران موفقیت و کامیابی بیشتری را به دست خواهد آورد.

وی ادامه داد: من به شما اطمینان می‌دهم که دبیرخانه شانگهای متعهد به همکاری با همکاران ایرانی است تا توسعه سازمان شانگهای به‌عنوان یکی از تضمین‌کنندگان اصلی تاب‌آوری جهانی، امنیت منطقه‌ای و سازوکار همکاری متقابل و سودمند برای موفقیت ملت‌های ما را تضمین کند.

مینگ اضافه کرد: اجازه دهید از این فرصت استفاده کنم و برای رئیس جمهوری منتخب ایران، مسیر استوار، انرژی بی‌پایان، دستاوردهای حرفه‌ای جدید، پیروزی در راستای منافع کشور، صلح برای مردم ایران‌دوست و سعادت و بهروزی آرزو کنم.

دکتر مسعود پزشکیان با کسب اکثریت آرا در دومین مرحله چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، رئیس‌جمهور منتخب مردم شد.

سخنگوی ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران نتایج نهایی شمارش چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را به این شرح اعلام کرد: مجموع آرای اخذ شده در کل شعب داخل و خارج از کشور ۳۰ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۱۵۷ است که بر این اساس، تعداد آرای مسعود پزشکیان ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ و ‌تعدادی آرای سعید جلیلی ۱۳ میلیون و ۵۳۸ هزار و ۱۷۹ است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha