ارتقای منفعت عمومی فراجا در کنار دولت خدمتگزار

تهران - ایرنا- فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: فراجا امنیت سرمایه‌گذاری در سطوح داخلی و خارجی و امنیت اجتماعی را تامین کرده تا خیر و منفعت عمومی در کنار دولت خدمتگزار ارتقا یابد.

به گزارش ایرنا، در متن پیام تبریک احمدرضا رادان به مسعود پزشکیان، موفقیت وی را در کسب رأی اکثریت ملت ایران برای پذیرش مسئولیت خطیر ریاست جمهوری اسلامی تبریک گفت.

وی افزود: عدالت، مبارزه با فساد، تقویت انسجام ملی، ارتقاء امنیت ملی و توسعه روابط خارجی در کنارِ حل مشکلات اقتصادی و معیشتی و افزایش سرعت پیشرفت و توسعه‌ کشور به سوی ایران قوی و سرافراز از مطالبات اصلی ملت عزیز ایران است که مورد تاکید جنابعالی بوده و مردم شما را تبلور تحقق این اهداف متعالی دیده‌اند.

رادان تصریح کرد: فرماندهی انتظامی همواره با زعامت فرمانده معظم کل قوا در کنار ملت، حامی دولت‌ها و پشتیبان اهداف و منافع عمومی، انتظام ملی و پاسدار قانون بوده و آحاد کارکنان این سازمان با تلاش و جانفشانی در حراست از امنیت و آرامش جامعه با دولت برخاسته از اراده‌ ملت و در اجرای وظایف قانونی خود همکاری و همراهی خواهند کرد.

وی حضور پرشور ملت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را به مقام معظم رهبری، مردم قدرشناس، جنابعالی و همه کسانی که در خلق این حماسه بزرگ ایفای نقش نمودند تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که در سایه‌ امنیت عمومی شاهد توسعه و پیشرفت ایران عزیز باشیم.

ارتقای منفعت عمومی فراجا در کنار دولت خدمتگزار

به گزارش ایرنا، مسعود پزشکیان با کسب اکثریت آرا در دومین مرحله چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری، رئیس‌جمهور منتخب مردم شد. در این انتخابات در مجموع ۳۰ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۱۵۷ رای به صندوق ها ریخته شد که مسعود پزشکیان با ۱۶ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۴۰۳ به مقام ریاست جمهوری رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha