کمک به آزادی یک زندانی در همدان به حرمت ماه محرم

همدان- ایرنا - مدیرعامل ستاد دیه استان همدان گفت: خانواده ای در همدان همزمان با ماه محرم و ارادت به امام حسین (ع) با حضور در ستاد دیه و کمک نقدی زمینه ساز آزادی یک زندانی جرائم غیر عمد شد.

یداله روحانی منش روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: یک زندانی ۴۵ ساله به واسطه بدهی ۱۸۰ میلیون ریالی و ناتوانی در پرداخت قرض خود، به تازگی زندانی شده بود.

وی بیان کرد: به دنبال بازدید رییس کل دادگستری و دیگر مقامات قضایی از زندان همدان و بررسی پرونده ۳۰ زندانی جرائم غیر عمد، این زندانی نیز جزو اولویت های ستاد دیه برای آزادی قرار گرفت.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان اضافه کرد: این زندانی ۴۵ ساله که از اقشار آسیب پذیر جامعه است با کمک این خانواده آزاد و به آغوش خانواده بازگشت.

روحانی منش گفت: ۷۶ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان در فصل بهار سال جاری با کمک خیرین و پرداخت مبالغ بدهی، آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی یادآوری کرد: سال گذشته ۲۳۲ زندانی جرائم غیرعمد شامل ۲۱۸ مرد و ۱۴ زن در این استان با کمک خیران و فعالیت های ستاد دیه و با پرداخت ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

شماره حساب های ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ بانک ملی، شماره حساب ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ بانک ملت، شماره حساب ۳۳۲۲۴۳۸۳۱۰۳۸۷۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ بانک انصار آماده دریافت کمک های شهروندان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha