شهرکرد به عنوان میزبان المپیاد ورزشی پسران مدارس سمپاد کشور انتخاب شد

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال وبختیاری از برگزاری مسابقات ورزشی پسران مدارس سمپاد سراسر کشور در استان از اواخر تیرماه خبر داد.

افشین امیریان روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این دوره مسابقات ورزشی یک‌هزار و ۱۰۰ نفر از پسران مدارس سمپاد کشور از ۲۸ تیرماه تا ۶ مرداد در شهرکرد با هم به رقابت خواهند پرداخت.

به گفته وی، این دوره از مسابقات در شرکت‌کنندگان در رشته‌های ورزشی فوتسال، تنیس روی میز و شطرنج در ۲ دوره تحصیلی متوسطه اول و دوم با هم رقابت می‌کنند.

وی گفت: مسابقات فوتسال و شطرنج دانش‌آموزان متوسطه اول از ۲۹ تیرماه تا دوم مردادماه و مسابقات فوتسال، تنیس روی میز و شطرنج متوسطه دوم نیز از تاریخ سوم مرداد برگزار می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه برای اجرای مطلوب مسابقات علاوه بر ظرفیت سالن‌های ورزشی آموزش و پرورش از ظرفیت سالن‌های ورزشی دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل ورزش و جوانان استان نیز استفاده می‌شود، افزود: استان با توجه به ظرفیت‌های که دارد همه ساله میزبان مسابقات ورزشی دانش‌آموزی دررشته‌های ورزشی می‌شود.

به گزارش ایرنا ،در سال تحصیلی گذشته ۱۹۴ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف مشغول تحصیل است که برخی از ورزشکاران دانش‌آموز این استان در رقابت‌های ملی و بین‌المللی حایز کسب مدال و رتبه شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha