برترین‌های المپیاد ورزش مدارس استعدادهای درخشان کشور در شهرکرد معرفی شدند

شهرکرد- ایرنا- تیم‌ها و نفرات برتر سومین المپیاد ورزشی مدارس استعدادهای درخشان کشور در ۲ رشته ورزشی، روز دوشنبه در شهرکرد معرفی شدند.

به گزارش ایرنا، در رشته فوتسال مسابقات دانش‌آموزان دوره متوسطه اول سمپاد که با حضور ۳۱ تیم برگزار شد و هشت گروه چهار تیمی به رقابت پرداختند و بعد از مرحله حذفی خراسان رضوی، قم ، قم شرقی و تهران به مرحله نیمه نهایی راه یافتند که در مرحله پایانی تیم تهران به مقام اول رسید و خراسان رضوی دوم و قم سوم شدند.

در این دوره از مسابقات "صدرا جباری" از تهران به عنوان برترین بازیکن فنی و آقای گل مسابقات، "امیرحسین گل‌کار" به عنوان بهترین دروازه‌بان از استان خراسان رضوی معرفی شد.

در مسابقات شطرنج این المپیاد ورزشی نیز "ابوالفضل حسین‌پور" از استان مازندران رتبه اول،"البرز قیاسی" از استان خراسان جنوبی رتبه دوم و "ارمیا گل‌میمی" از استان خراسان رضوی رتبه سوم را کسب کردند.

"محمدجواد بهالو" نیز از استان چهارمحال و بختیاری به عنوان بهترین بازیکن معرفی شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: در این دوره از مسابقات یک‌هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز در مقطع متوسطه اول و دوم با هم رقابت کردند که در مرحله نخست ۵۵۰ دانش‌آموز مقطع متوسطه اول از تاریخ ۲۸ تیرماه تا آخر تیرماه با هم به رقابت پرداختند.

فخرالدین اسدی روز دوشنبه در آیین اختتامییه مسابقات دانش‌آموزان استعدادهای درخشان کشور در مقطع متوسطه اول افزود: این دوره از مسابقات رشته شطرنج و فوتسال برگزار شد.

به گزارش ایرنا، همه ساله آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری به دلیل وجود زیرساخت‌های مناسب میزبان برگزاری مسابقات ورزش دانش‌آموزی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha