۲۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۰:۰۶
کد خبرنگار: 5546
کد خبر: 85535066
T T
۲۸ نفر

برچسب‌ها

آخرین جزئیات پرداخت باقیمانده مطالبات گندمکاران گلستانی

گرگان- ایرنا- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان از تداوم خرید گندم کشاورزان گلستانی خبر داد و آخرین جزئیات پرداخت باقیمانده مطالبات گندمکاران استان را تشریح کرد.

روح‌الله مهری روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تیر ماه امسال در پرداخت مطالبات گندمکاران گلستانی اتفاقات خوبی افتاد و نیمی از مطالبات کشاورزان استان پرداخت شد.

وی با بیان اینکه تاکنون یک میلیون و ۸۱ هزار تن گندم در گلستان خریداری شده است، افزود: تا چهارم تیر ماه امسال حدود ۹۵۲ هزار تن گندم در گلستان خریداری و نیمی از مطالبات گندمکاران استان پرداخت شد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان با بیان اینکه گلستان در پرداخت مطالبات گندمکاران گلستان پیشرو است، تصریح کرد: در حال حاضر گندمکاران گلستانی در حالی نیمی از مطالبات خود را دریافت کردند که مطالبات گندمکاران ۱۴ استان کشور پرداخت نشده است.

مهری با بیان اینکه استاندار گلستان و مجمع نمایندگان نیز پیگیر پرداخت مطالبات گندمکاران گلستانی هستند، یادآور شد: گندمکاران خوزستانی ۷۵ درصد مطالبات خود را دریافت کردند که استان گلستان با پرداخت نیمی از مطالبات گندمکاران خود پس از استان خوزستان در جایگاه دوم ایستاده است.

وی متذکر شد: برخی گندمکاران محصول خود را تحویل مراکز خرید دادند اما اسناد مالی خود را پیگیری نکردند، در واقع نقص مدارک، مطالبات برخی گندمکاران را به تعویق انداخته است.

به گفته مهری؛ پرداخت به موقع نیمی از مطالبات گندمکاران گلستانی کمک شایانی به کشاورزان کرده و توانستند برای کشت دوم اقدام کنند.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی گلستان تاکید کرد: مطالبات ۱۲۸ هزار تن گندم کشاورزان گلستانی که از چهارم تیر ما به بعد تحویل مراکز خرید شد هنوز پرداخت نشده که تلاش ما پرداخت مطالبات این دسته از گندمکاران در اسرع وقت است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha