۲۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۲۳
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 85535548
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

رئیس جدید هیات بسکتبال گیلان انتخاب شد

۲۰ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۲۳
کد خبر: 85535548
رئیس جدید هیات بسکتبال گیلان انتخاب شد

رشت - ایرنا - مجمع انتخابات ریاست هیات بسکتبال گیلان امروز چهارشنبه برگزار و در نهایت علیرضا درخشانی کاوه به عنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.

به گزارش ایرنا، در پایان مجمع انتخاباتی ریاست هیات بسکتبال استان گیلان که با حضور جواد داوری رئیس فدراسیون در رشت برگزار شد، علیرضا درخشانی‌کاوه با کسب ۲۰ رای از ۲۸ آرای ماخوذه به عنوان رئیس جدید هیات بسکتبال گیلان انتخاب شد.

درخشانی‌کاوه تنها کاندیدای احراز ریاست هیات بسکتبال گیلان بود و همچنین هشت عضو این مجمع نیز در جریان این انتخابات، رای سفید دادند.

پس از انتخاب رئیس جدید هیات بسکتبال گیلان، ریحانه ملکی به عنوان نائب رئیس بانوان، سجاد پیری به عنوان خزانه‌دار، فرهاد گلبند، دنیا ساجدی و امین افقی به عنوان اعضای هیات رئیسه هیات بسکتبال گیلان انتخاب شدند، ضمن اینکه اشکان مژدهی به عنوان بازرس اداره ورزش و جوانان گیلان در این هیات منصوب شد.

تمامی ظرفیت‌ها برای رشد بسکتبال استفاده شود

سرپرست معاونت توسعه ورزش گیلان نیز در جریان این انتخابات اظهار کرد: برای پیشرفت بیشتر در رشته ورزشی بسکتبال دراستان، باید با همدلی و تعامل از تمامی ظرفیت‌های موجود بهره برد.

مجتبی موسی‌نژاد افزود: خوشبختانه گیلان جزو استانهایی است که در رشته‌های مختلف ورزشی حرفهای زیادی برای گفتن دارد؛ ظرفیت و پتانسیل مناسبی در این استان وجود دارد که برای رشد و اعتلای بیشتر ورزش باید از این ظرفیتها به خوبی استفاده کرد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر رشته ورزشی بسکتبال یکی از هیاتهای خوب استان گیلان بشمار می‌رود ؛ امیدواریم که رئیس جدید این هیات با برنامه‌های قوی بتواند بیش از پیش باعث رشد این ورزش شود اما به طور حتم استان گیلان نیاز به خانه بسکتبال دارد و انتظار داریم که با تعامل فدراسیون به زودی شاهد راه اندازی خانه بسکتبال در گیلان باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha