۲۱ تیر ۱۴۰۳، ۱:۴۷
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 85535966
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بمباران مدارس خان یونس با مهمات آمریکایی

۲۱ تیر ۱۴۰۳، ۱:۴۷
کد خبر: 85535966
بمباران مدارس خان یونس با مهمات آمریکایی

تهران- ایرنا- شبکه خبری سی ان ان چهارشنبه شب در گزارشی اعلام کرد بر اساس تحقیقاتی که این شبکه انجام داده مهماتی که رژیم صهیونیستی در بمباران مدارس خان یونس در جنوب نوار غزه استفاده کرده، ساخت آمریکا بوده است.

به گزارش ایرنا از الجزیره، بر اساس این گزارش شبکه سی ان ان، در بمباران روز سه‌شنبه مدارسی که آوارگان فلسطینی در آن اسکان داده شده بودند، بیش از ۳۰ نفر به شهادت رسیده و ده‌ها نفر نیز زخمی شدند.

شبکه سی‌ان‌ان پیش از این نیز با بررسی ویدئوهای مربوط به بمباران مدرسه‌ای در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه، گزارش داده بود که این حمله نیز با استفاده از مهمات ساخت آمریکا رخ داده است. در این جنایت نیز بیش از ۴۰ فلسطینی به خاک و خون کشیده شدند.

به گزارش ایرنا، رژیم صهیونیستی سه‌شنبه با حمله به مدرسه العوده در شهرک عبسان در شرق خان یونس در جنوب نوار غزه جنایتی دیگر را رقم زد و خبرها حاکیست که در جریان این حمله بیش از ۳۰ نفر به شهادت رسیده‌اند. در این مدرسه آوارگان فلسطینی اسکان داده شده بودند.

با گذشت بیش از ۹ ماه از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و تحمیل قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است و هر روز نیز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha