۲۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۰۶
کد خبر: 85536432
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۳۲۰ کیلومتر آبرسانی به ۴۷ روستای استان مرکزی

۲۱ تیر ۱۴۰۳، ۱۴:۰۶
کد خبر: 85536432
۳۲۰ کیلومتر آبرسانی به ۴۷ روستای استان مرکزی

اراک - ایرنا - فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی مشارکت گسترده در جهاد آبرسانی را برنامه اولویت‌دار سپاه عنوان کرد و گفت: ۳۲۰ کیلومتر آبرسانی به ۴۷ روستای استان در یک سال گذشته توسط این نهاد انقلابی و بسیج سازندگی استان انجام شده است.

به گزارش ایرنا، سردار مرتضی عمومهدی روز پنجشنبه در نشست با مجمع نمایندگان استان مرکزی، افزود: بیش از ۱۳۰۰ گروه جهادی تخصص محور در سطح استان مرکزی در عرصه پ‌های مختلف سازماندهی شده است.

وی ادامه داد: ساخت ۲۱۰ هزار متر مکعب استخر ذخیره آب کشاورزی، برگزاری رزمایش‌های جهادی در طول سال، بهسازی و مرمت ۲۲۵ مدرسه و ۲۱۰ مسجد از دیگر اقدامات سپاه روح‌الله در یک سال گذشته است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد: ملت ایران در طول ۴۵ سال گذشته با اراده‌های مستحکم بیرق پیروزی را بر فراز عالم برافراشته و امروز ایران اسلامی سربلندتر و مقتدرتر از هر زمانی می درخشد و به فضل الهی تا پیروزی نهایی در میدان جهاد، ایثار و شهادت خواهیم ماند.

عمومهدی با بیان اینکه ملت ایران از تهدیدات و تحریم ها فرصت‌های بزرگ ایجاد کرد،گفت: این مردم بصیر با هدایت‌های حکیمانه مقام معظم رهبری توانسته در مقابل دشمنان و امپراطوری قدرت ها شکوه ایمان را به نمایش بگذارد و ملت این درس را از عاشورا آموخته است.

وی تاکید کرد: نقش مهم رهبری معظم انقلاب و حمایت‌ها و پشتیبانی ملت موجب شده این سرزمین مقدس از تهدیدات بزرگ نجات پیدا کند و این پیوند مبارک ضامن سعادت و اقتدار ایران اسلامی است.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با تاکید بر اینکه ملت ایران همچون ۴۵ سال گذشته در گام دوم انقلاب باید قدرت ساز باشد، گفت: ملت ایران باید قوی عمل کند چراکه ما از فراز اراده دشمن عبور کرده‌ایم و مجلس شورای اسلامی که طعم شیرین انقلاب و ارزش‌های اسلامی می دهد در این مسیر بسیار می.تواند موثر عمل کند.

عمومهدی ادامه داد: سپاه به عنوان تکیه‌گاه مستحکم انقلاب اسلامی با اراده برای ساخت ایران قوی گام برمی دارد و این نهاد مقدس و مردمی میدان بزرگ جهاد و خدمت به مردم است که در راستای پاسخ به نیازهای کشور تمام قد در میدان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha