کدورت ایجاد شده در آب برخی محلات هرسین برطرف شد+فیلم

کنگاور - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: بلافاصله پس از بروز کدورت آب منازل تعدادی از مشترکان شهر هرسین و به‌ویژه انتهای خط توزیع، مسیر شستشو و کدورت آب برطرف شد.

رضا داودی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: با توجه به قطع برق ایستگاه پمپاژ و قطع جریان آب در شبکه و وصل مجدد آن، شوک هیدرولیکی به شبکه آب شرب شهر هرسین وارد شده است.

وی افزود: به دلیل وجود کدورت‌های قدیمی و توقف آن‌ها در برخی نقاط شبکه توزیع آب شهر هرسین از سنوات گذشته، لذا سرعت جریان مجدد منجر به شسته شدن به یکباره این کدورت به نقاط انتهایی شبکه توزیع شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در ادامه بیان کرد: همین موضوع باعث خروج رسوبات باقی مانده از انشعابات تعداد محدودی از منازل مشترک بر روی ته خط‌های شبکه توزیع آب در این شهر شده است.

وی عنوان کرد: بلافاصله پس از بروز این مشکل و بروز کدورت آب برخی از مشترکان شهر هرسین، شبکه توزیع آب این شهر و خصوصاً انتهای خط‌ها شستشو شده و مشکل مرتفع شده است.

داودی اضافه کرد: سلامت و رضایتمندی مردم اولویت اصلی شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه است و همکاران این شرکت به صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند آب شرب سالم و با کیفیت در اختیار مشترکان بگذارند.

شهرستان هرسین در ۴۴ کیلومتری جنوب شرق کرمانشاه و در همسایگی استان لرستان قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha